site
stats
انقلاب مارچ

عوام سپورٹ،نوٹ اور ووٹ دیں انقلاب دوں گا،طاہرالقادری

فیصل آباد: پاکستان عوامی تحریک نے فیصل آباد میں بھرپور عوامی قوت کا مظاہرہ کیا، علامہ طاہر القادری  کا کہنا ہے کہ عوام سپورٹ ،نوٹ اور ووٹ دیں، انقلاب دہلیز تک پہنچا دوں گا۔

پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ طاہرالقادری نے فیصل آباد میں جلسے سے خطاب میں کہا کہ تین چیزیں دینے کا وعدہ کریں انقلاب دہلیز پر پہنچادوں گا، جلد پورے پاکستان میں دھرنوں کا اعلان کروں گا۔

طاہرالقادری کا کہنا تھا کہ کسی بھی روز ملک بھرمیں دھرنے کا اعلان کردوں گا، 60روزہ دھرنے سے حکومت تو نہ گئی بڑا انقلاب برپا ہوگا انتخاب کا وقت قریب ہے، ووٹ سے ظلم کا نظام بدل دیں گے ۔

انھوں نے کہا کہ غریبوں کے نوٹوں نے لوٹوں اور لٹیروں کا مقابلہ کرنا ہے۔

علامہ طاہرالقادری نے ملک میں متعدد صوبے بنانے کا اعلان کیا، ان کا کہنا تھا کہ جہاں ضروت ہوگی صوبہ بنے گا، علامہ طاہر القادری نے مزید کہا کہ فیصل آباد پنجاب کا دل ہے، فیصل آباد کا فیصلہ پورے پنجاب کا فیصلہ ہے۔

پاکستان عوامی تحریک کے جلسے میں اتحادی جماعتوں کے رہنماؤں کا کہنا تھا کہ شہداء خون رائیگاں نہیں جائے گا، لاکھوں کا مجمع ملک میں تبدیلی کا واضح ثبوت ہے۔

فیصل آباد دھوبی گھاٹ میں پاکستان عوامی تحریک کے جلسے خطاب کرتے ہوئے سنی اتحاد کونسل کے سربراہ صاحبزادہ حامد رضا کا کہنا تھا کہ ایسی جمہوریت پر لعنت ہے،جہاں غریبوں کا استحصال کیا جائے، مجلس وحدت مسلمین کے سربراہ ناصر عباس کا کہنا تھا کہ ساٹھ دن کے دھرنے نے سب کچھ بدل دیا ہے، سانحہ ماڈل ٹاؤن کے شہداء کا خون رائیگا نہیں جائے گا۔

فیصل آباد کا جلسہ لوگوں کی حاضری کے حوالے ایک کامیاب جلسہ تھا مگر عوامی تحریک کا اصل امتحان اُنیس اکتوبر کو لاہور میں ہوگا جہاں مینارِ پاکستان پر جلسے کا اعلان کیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top