عوام نے تبدیلی کا راستہ چن لیا،چودھری پرویزالہٰی -
The news is by your side.

Advertisement

عوام نے تبدیلی کا راستہ چن لیا،چودھری پرویزالہٰی

لاہور: مسلم لیگ ق کے مرکزی رہنما چودھری پرویز الہٰی نے کہا ہے کہ عوام نے تبدیلی کا راستہ چن لیا، نواز اور شہبازشریف جتنے بھی غیر آئینی و غیر قانونی ہتھکنڈے استعمال کر لیں وہ ان کا راستہ نہیں روک سکتے۔

چودھری پرویز الہٰی نے ان خیالات کا اظہار مسلم لیگ ہاؤس میں سات اضلاع لاہور، گوجرانوالہ، سیالکوٹ، اوکاڑہ، قصور، نارووال اور ننکانہ صاحب کے پارٹی عہدیداروں، ٹکٹ ہولڈرز اور رہنماؤں سے الگ الگ خطاب کرتے ہوئے کیا جن میں پارٹی کی تنظیم سازی پر بھی تفصیل سے غور کیا گیا۔

اجلاس میں سینیٹر کامل علی آغا، طارق بشیر چیمہ، محمد بشارت راجہ، چودھری ظہیر الدین، وقاص حسن موکل اور خدیجہ عمر فاروقی بھی شریک تھے، چودھری پرویزالٰہی نے کہا کہ پاکستان مسلم لیگ کی تنظیم سازی کو ترجیح دینا ہو گی اور یہ تنظیم سازی صوبائی اسمبلی کے حلقہ کو بنیاد بنا کر کی جائے گی۔

اس سلسلہ میں مونس الٰہی کی قیادت میں ایک کمیٹی پنجاب کے تمام اضلاع کا دورہ کرے گی جس کے بعد چودھری پرویز الہٰی خود ہر ضلع میں جا کر میٹنگز کریں گے۔

میٹنگ کے شرکاء نے تنظیم سازی کا خیر مقدم کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ اس کے نتیجہ میں پارٹی مزید فعال و مضبوط ہو گی اور عوام سے رابطے ذاتی سطح پر بھی مزید تیز اور بہتر ہوں گے۔

مسلم لیگی رہنماؤں نے اتوار کو لاہور میں جلسہ عام میں بھرپور شرکت کا یقین دلاتے ہوئے کہا کہ مسلم لیگی کارکن اور عوام سبز مسلم لیگی پرچم لہراتے ہوئے زیادہ سے زیادہ تعداد میں جلسہ میں شرکت کر کے اسے تاریخی بنا دیں گے۔

انہوں نے کہا کہ مہنگائی، بیروزگاری، بجلی اور گیس کی قلت کے باوجود آسمان سے باتیں کرتے بلوں نے عوام کو حکمرانوں کی اصلیت سے آگاہ کر دیا ہے اور یہی وجہ ہے کہ ’’گونواز گوشہبازگو‘‘ کا نعرہ ہر ایک کا محبوب نعرہ بن چکا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں