site
stats
اہم ترین

عید میلاد النبی ﷺ کے موقع پرسیکیورٹی انتہائی سخت بنائے جائیں، چوھدری نثارعلی خان

وزیرداخلہ چوھدری نثارعلی خان کی زیرصدارت بارہ ربیع الاول کی سیکیورٹی انتظامات کا جائزہ لینے کے لیے اہم اجلاس منعقد کیا گیا ۔ وزیرداخلہ نے ہداہت کی کہ عید میلاد النبی ﷺ کے موقع پرسیکیورٹی انتہائی سخت بنائے جائیں ، سیکیورٹی اداروں اور انٹیلی جنس اداروں کی تعاون کو اورمضبوط کیا جائے ۔

راولپنڈی اوراسلام آباد پولیس مشترکہ پیٹرولنگ کوموثربنائی جائیں کراچی گورنرسندھ سے علماء نے ملاقات کی اجلاس منعقد ہوا، اجلاس میں علما سے خطاب کرتے ہوئے گورنر سندھ نے کہا کہ بارہ ربیع الاول کے حوالے سے کسی بھی ناخوشگوار واقعہ سے بچنے کے لئے فول پروف انتظامات کویقینی بنایا جائیگا۔

کراچی میں ڈی جی رینجرزنے بھی بارہ ربیع الاول کی سیکیورٹی کے کے حوالے سے اجلاس منعقد کیا، اجلاس میں سیکٹرکمانڈرز، سینئرافسران نے شرکت کی اورسیکیورٹی پلان کوحتمی شکل دی، اجلاس میں طے پایا کہ عارضی چیک پوسٹیں بناکرچوبیس گھنٹے میں اہلکارتعینات کیئے جائیں گے اورچھتوں پربھی اہلکارتعینات ہوں گے اس کے ساتھ ساتھ اسنیپ چیکینگ کے ساتھ سراغ رساں کتوں کی مدد سے روٹ کو کلیئر کیا جائے گا۔ علامہ اویس نورانی نے مطالبہ کیا ہے کہ گیارہ اوربارہ ربیع الاول کوعام تعطیل کی جائے

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top