site
stats
انفوٹینمنٹ

عینک سے چھٹکارے کیلئے ایک ڈراپ ایجاد

لندن : سائنسدانوں نے پڑھنے والی عینک سے نجات کے لئے ایک نئی تکنیک ایجاد کرلی ہے، سائنسدانوں نے ایک ایسا ڈراپ ایجاد کیا ہے، جو آپریشن کے ذریعے متعلقہ شخص کی آنکھوں میں نصب کر دیا جاتا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ عمر بڑھنے کے ساتھ بینائی کا کمزور ہو جانا ہمارے ہاں عام بات ہے، تو ایسی صورت حال میں بینائی کی کمی کا شکار افراد کے لئے نئی تکنیک کسی نعمت سے کم نہیں۔

رین ڈراپ کے نام سے بنائے جانے والی اس تکنیک کی تنصیب کے دوران مریض کو بالکل بھی تکلیف نہیں ہوتی اور وہ آپریشن کے بعد اس قابل ہو جاتا ہے کہ کسی بھی تحریر پر فوکس کر سکے۔

ابتدائی طور پر اس تکنیک پر امریکی سائنسدانوں نے تحقیق کی لیکن اس تکنیک کا عملی مظاہرہ ایک  برطانوی اسکول میں کیا گیا،  جہاں ایک 57 سالہ خزانچی لیناڈا میرنگی کی آنکھوں میں رین ڈراپ ڈالے گئے، اس نئی تکنیک کو لیزر سرجری کا متبادل بھی قرار دیا جا رہا ہے۔ لیکن اس میں فرق یہ ہے کہ لیزر سرجری کے  لئے جہاں ایک گھنٹے سے بھی زیادہ وقت درکار ہوتا ہے، اس نئی تکنیک کی تنصیب میں صرف 10منٹ لگتے ہیں۔

آپریشن کے دوران مریض کو بے ہوش یا سُن کیا جاتا ہے تاکہ وہ آنکھوں کو جھبک نہ سکے اور قطرے مریض کی آنکھوں میں ڈال دیئے جاتے ہیں،ابتدائی طور پر اس رین ڈراپ کی قیمت 250پاﺅنڈ مقرر کی گئی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top