site
stats
پاکستان

غریبوں کے حقوق کیلئے ایک سال بھی بیٹھنا پڑاتوبیٹھوں گا، طاہرالقادری

اسلام آباد: پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹر طاہرالقادری نے انقلاب مارچ کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ  میرے کارکن مجھے میری جان سے بھی زیادہ عزیز ہے، میری شخصیت فولاد سے بھی زیادہ مضبوط ہے، غریبوں کی جنگ لڑنے اور ظالموں کے خاتمے کے لئے ایک سال بھی بیٹھنا پڑا توبیٹھوں گا۔

طاہرالقادری نے کہا کہ میں کھلے دل سے کہہ رہا ہوں کہ جو انتہائی مجبور ہے پریشانی میں ہیں، یہاں بیٹھنے میں مسائل ہورہے ہیں انہیں اجازت دیتا ہوں کہ وہ چلے جائیں، میں یہاں بیٹھا  آپ کی جنگ لڑتا رہوں گا۔ جتنے مرضی مذاکرات کر لئے جائیں لیکن میرے موٗقف  میں لچک نہیں آسکتی ۔ آپ کے چہروں کی پریشانی مجھے کمزور کردے گی

 طاہرالقادری نے کہا کہ آپکا حال دیکھتا ہوں تودل کانپتا ہے، آپ کو تکلیف میں مبتلا کر رکھا ہے، میں یہاں بیٹھا ہوں دنیا کی کوئی طاقت نہیں اٹھا سکتی،میں آخری دم تک ظلم کے خلاف لڑوں گا۔

میں جب اپنے مظلوم، غربت اور ستائے ہوئے بے بس کارکنوں کو دیکھتا ہوں تو مجھے بہت تکلیف ہوتی ہے اور مجھے رونا آتا ہے، میں یہاں اپنے ظلم لوگوں کی شہادت کا بدلہ لینے کے لئے آیا ہوں اور وزیراعظم نواز شریف اور وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کے استعفوں کے بغیر نہیں جائیں گے۔

طاہر القادری نے کہا کہ میں گواہی دیتا ہوں کہ آپ لوگ سرخ رو ہو چکے ہیں، مجھے اندازہ ہے کہ بہت سے لوگوں کے گھر کا چولہا جلنا بند ہونے کا خدشہ ہے، ان کی نوکریوں کو خطرہ ہے، بچوں کے اسکول کا مسئلہ ہے اس لئے میری طرف سے ان تمام لوگوں کو اجازت ہے کہ آپ لوگ واپس اپنے گھروں میں جا سکتے ہیں، میں قبر میں بھی اور آخرت میں بھی آپ لوگوں کی ثابت قدمی کی گواہی دوں گا۔

تیس گھنٹے میں ایک بار کھانا کھاتا ہوں بہت سی دوائیاں لینی ہوتی ہے۔تو  پھر بھی اس طرح ہشاش بشاش نظر آؤں گا کیونکہ میری صحت کے پیچھے میرا مقصد ہے، نظریہ ہے اور آپ لوگوں کی شہادتیں ہیں۔ اگر آپ لوگ اسی طرح پریشانی کی حالت میں یہاں موجود رہیں گے تو یہ نا ہو کہ آپ لوگوں کو دیکھ کر کوئی غلط فیصلہ کر بیٹھوں۔

اس سے قبل طاہرالقادری کا کہنا تھا کہ انقلاب مارچ منسوخ کرتا تو بیرون ملک تاثرپھیلتا کہ بک گیا ہوں، مڈل کلاس کیلئے جنگ لڑ رہا ہوں، انھوں نے کہا کہ پولیس نے سادے لباس میں لوگ دھرنے میں بھیجے ہیں جاسوس افواہیں پھیلائیں گے کہ معاہدہ ہوگیا کسی کی بات پر یقین نہ کرنا جب تک اعلان نہ کروں کسی پر شک ہوتو اسے پکڑ لینا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top