site
stats
عالمی خبریں

غزہ:اسرائیلی حملے جاری، تازہ حملوں میں 6فلسطینی شہید، تعداد 200ہوگئی

غزہ: اسرائیل کے غزہ پر حملے جاری ہیں، تازہ حملوں میں چھ فلسطینیوں کی شہادت کے بعد نو روز میں اسرائیلی بربریت کی بھینٹ چڑھنے والے فلسطینیوں کی تعداد دو سو سے زیادہ ہوگئی ہے، اسرائیل نے مشرقی اور شمالی غزہ کے رہائشیوں کو علاقہ خالی کرنے کا حکم دیا ہے۔

اسرائیل کی جانب سے غزہ پر حملوں کا سلسلہ جاری ہے، نو دنوں سے جاری اسرائیلی جارحیت کا نشانہ بننے والوں میں اکتیس بچے بھی شامل ہیں، اسرائیلی فضائیہ کی تازہ کارروائی میں رفاہ اور جوہر الدیک کے علاقوں میں بمباری کی گئی، جس کے نتیجے میں چھ فلسطینی شہید ہوگئے۔

مصر کی جانب سے پیش کی گئی جنگ بندی کی تجویز کو قبول کرنے کے بعد اسرائیل نے چھ گھنٹے تک حملوں کا سلسلہ روکے رکھا تاہم حماس کی جانب سے راکٹ حملوں کا بہانہ بنا کر ایک بار پھر بمباری شروع کردی، غزہ کی سرحد پر راکٹ حملے میں ایک اسرائیلی ہلاک ہوا ہے، نو روز سے جاری اسرائیلی جارحیت کے دوران اسرائیل میں یہ پہلی ہلاکت ہے۔

اسرائیلی وزیر اعظم بنجمن نتن یاہو نے کہا ہے کہ حماس نے جنگ کا انتخاب کیا ہے، اسے بھاری قیمت چکانا پڑے گی، فلسطینی علاقوں پر حملوں میں تیزی لائیں گے، دوسری جانب امریکی محکمہ خارجہ کی ترجمان جین ساکی نے میڈیا بریفنگ میں کہا کہ امریکی وزیرخارجہ جان کیری کشیدگی کم کرانے کی کوشش کر رہے ہیں تاہم اسرائیل اپنے شہریوں کے دفاع کا حق رکھتا ہے۔

اطالوی وزیر خارجہ نے فلسطینی صدر محمود عباس سے ملاقات کی اور غزہ کے لیے چوبیس لاکھ ڈالر امداد کا اعلان کیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top