غزہ: حماس اوراسرائیل 3 روزہ جنگ بندی پرمتفق -
The news is by your side.

Advertisement

غزہ: حماس اوراسرائیل 3 روزہ جنگ بندی پرمتفق

غزہ : مصری حکام کا کہنا ہے کہ حماس اور اسرائیل کے درمیان تین روزہ جنگ بندی پر اتفاق ہوگیا ہے، ہیومن رائٹس واچ نے اسرائیل کو غزہ میں شدید جنگی جرائم کا مرتکب قرار دے دیا۔

اٹھائیس روز میں اٹھارہ سو سے زائد نہتے فلسطینی شہریوں کو شہید کرنے کے بعد اسرائیل نے صرف سات گھنٹے کیلئے غزہ میں جنگ بندی کا اعلان کردیا لیکن اس جنگ بندی کا اطلاق رفح میں نہیں ہوگا، اسرائیل کی وحشیانہ بمباری میں غزہ کی ہزاروں عمارتیں ملبے کا ڈھیر بن چکی ہیں۔

صیہونی درندے اسپتالوں اسکولوں حتیٰ کہ پناہ گزینوں پربم برسانے سے گریز نہیں کرتے،  امریکا اور اقوام متحدہ اسرائیلی بربریت روکنے کے بجائے ان کی پشت پناہی میں مصروف ہیں لیکن دنیا بھر کے کروڑوں افراد فلسطینیوں کیلئے سڑکوں پر نکلے ہوئے ہیں ، اردن میں امریکی سفارتخانے کے باہر اسرائیل کیخلاف احتجاج کیاگیا۔

مظاہرین نے جہاں امریکی پرچم کو آگ لگائی وہیں اسرائیلی وزیراعظم کی تصاویر بھی پاؤں تلے روند ڈالی، غزہ پر اسرائیلی جارحیت کے معاملے صدر پاکستان ممنون حسین سے اسلامی سربراہی تنظیم کے سیکریٹری جنرل ایاد امین عبداللہ مدنی نےملاقات کی، صدرممنون حسین نے بتایا پاکستان اسرائیلی حملے کی مذمت اورفلسطینی عوام کی غیرمشروط حمایت کرتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں