The news is by your side.

Advertisement

غزہ میں اسرائیلی جارحیت کے خلاف دنیا بھرمیں احتجاج

غزہ:  نہتے فلسطینیوں کے خلاف اسرائیل کی وحشیانہ کارروائیوں کے خلاف دنیا بھر میں احتجاجی مظاہرے جاری ہیں، عوام سراپا احتجاج بننے اسرائیل سے بے گناہ فلسطینیوں پر حملے روکنے کا مطالبے کررہے ہیں۔

اسرائیلی جارحیت کے خلاف عالمی قیادت توخاموش ہے لیکن دنیا بھرکے عوام مظلوم فلسطینیوں کے ساتھ اظہاریکجہتی کے لئے سڑکوں پرنکل آئے ہیں، فرانس کے دارالحکومت پیرس میں حکومت کے سخت اقدامات کے باوجود ہزاروں افراد نے اسرائیلی بربریت کے خلاف مظاہرہ کیا۔ پولیس اورمظاہرین میں جھڑپیں بھی ہوئیں۔

یورپ کے دیگر شہروں ویانا، ایمسٹرڈیم، اسٹاک ہوم میں بھی غزہ پر اسرائیلی جارحیت کے خلاف احتجاجی ریلیاں نکالی گئیں، بولیویا کے دارالحکومت لاپاز میں ہزاروں مظاہرین نے امریکی سفارت خانے کے باہر اسرائیل کے خلاف احتجاج کیا، آسٹریلیا کے شہر سڈنی میں بھی اسرائیلی مظالم کے خلاف ہزاروں افراد سڑکوں پر نکل آئے۔

لندن میں بھی اسرائیلی جارحیت کی مذمت جاری ہے، ہزاروں افراد نے اسرائیل کے خلاف مظاہرہ کیا، مظاہرین نے فلسطینی پرچم اور پلے کارڈز اٹھا رکھے تھے، جن پرفلسطین کے حق میں اوراسرائیل کے خلاف نعرے درج تھے۔

بھارتی دارالحکومت نئی دلی میں بھی اسرائیلی مظالم کے خلاف ریلی نکالی گئی، مظاہرین نے اسرائیل سے غزہ میں جاری آپریشن فوری طور پر بند کرنے کا مطالبہ کیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں