The news is by your side.

Advertisement

غزہ میں اسرائیلی حملے جاری، مزید پچاسی فلسطینی شہید

غزہ: نہتے فلسطینیوں پراسرائیل کے مظالم جاری ہیں اسرائیلی حملوں میں مزید پچاسی فلسطینی شہید ہوئے، سولہ روز میں شہید ہونے والے فلسطینیوں کی تعداد چھ سو پچپن ہوگئی۔

غزہ میں نہتے فلسطینیوں پر اسرائیلی بربریت جاری ہے اورفلسطینی ایمرجنسی سروسز کے مطابق صہیونی طیاروں نے دیرالبلح کے علاقے کو نشانہ بنایا جس سے 4خواتین سمیت ایک ہی خاندان کے 5افراد شہید ہوگئے ۔

سولہ روز سے جاری اسرائیلی بمباری سے ہلاکتوں کی تعداد چھہ سو پچپن ہوگئی ہے اورخان یونس اور نوصیرت میں بھی بمباری سے دو افراد نشانہ بنے ۔غزہ کے مرکزی علاقوں برج،المٖغازی اور رفاہ میں بمباری سے 6نہتے فلسطینی شہید ہوئے

۔شمالی بیت حنون میں بمباری سے ایک حاملہ خاتون اپنے کمسن بچے سمیت اسرائیلی ظلم کا شکار ہوئی۔زیتون کے علاقے میں دو خواتین جاں بحق ہوئیں۔شمالی غزہ میں بمباری سے چھ ماہ کا شیرخوار بچہ اور 24سالہ نوجوان شہید ہوئے

مغربی کنارے میں ایک کار سوار اسرائیلی انتہاپسند نے فلسطینی نوجوان کو گولی مار دی جس سے وہ موقع پر ہی شہیدہوگیا۔بعدازاں صہیونی فوج اس کی لاش بھی اٹھا کر لے گئی۔ صہیونی فوج نے غزہ کے مرکزی علاقے میں واقع الجزیرہ ٹی وی کی بلڈنگ پر بھی حملہ کیا تاہم حملے میں کوئی ہلاکت نہیں ہوئی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں