The news is by your side.

Advertisement

غیر ملکی سرمایہ کاروں کو خوش آمدید کہتے ہیں، وزیراعظم

اسلام آباد: پاکستان کے دارلخلافہ السلام آباد میں دو روزہ بین الاقوامی سرمایہ کاری کانفرنس شروع ہو گئی۔ وزیراعظم نواز شریف کہتے ہیں کہ پیداواراور توانائی کےدرمیان خلیج بڑھ گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں بورڈ آف انوسٹ منٹ کے زیر اہتمام دو روزہ سرمایاکاری کانفرنس  منعقد ہو ئی جس سے خطاب کے دروان غیرملکی سرمایہ کاروں کو خوش آمدید کہتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ توقع ہے اس قسم کی مزید سرمایہ کاری کانفرنسز ہوں گی۔ وزیر اعظم پاکستان نے کہا کہ پا کستان سرمایاکاری کیلئے موزوں ترین ملک ہے۔

وزیر اعظم نواز شریف نے سرمایاکاری کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان جغرافیائی لحاظ اور افرادی قوت سےمتعلق سرمایاکاری کیلئے بھی موزوں ترین ملک ہے۔

انھوں نے کہا کہ پاکستان کی پالیسیز سرمایا کار دوست ہیں۔ وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ حکومت کی مؤثراقتصادی پالیسی کےباعث پاکستانی روپیہ مستحکم، زمبادلہ ذخائر میں اضافہ ہوا جبکہ معاشی شرح نمو کا ہدف چار سے چھ فیصد مقرر کیا گیا ہے۔ نوز شریف کا کہنا تھا کہ حکومت ایسے اقدامات کر رہی ہے جس سے توانائی کی پیداواراور طلب کےدرمیان کی خلیج ختم ہوجائے گی۔

کانفرنس کے اختتام پر وزیر اعظم نواز شریف نے میڈیا کے نمائندوں سے گفتگو کر تے ہو ئے کہا کہ دھرنوں سے معیشت کو نقصان پہنچ رہا ہے، ترقی میں رکاوٹ ڈالنےوالےسوچیں ملک کی کیا خدمت کر رہے ہیں۔ وزیراعظم نواز شریف نے مزید کہا کہ ہمیں سیاسی پختگی کا ثبوت دینا ہوگا۔ انھوں نے کہا کہ دھرنےدھرنے ہی رہ جائیں گےملک آگےنکل جائےگا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں