site
stats
پاکستان

فائیواسٹارچورنگی پرپولیس کی مبینہ فائرنگ سے شہری جاں بحق

کراچی :شہر میں فائرنگ کے واقعات میں نوزائیدہ بچے سمیت پانچ افراد جان کی بازی ہار گئے۔فائیواسٹار چورنگی پر پولیس کی مبینہ فائرنگ سے شہری جاں بحق اور تین ڈاکو زخمی حالت میں گرفتار کرلیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں فائرنگ اور پرتشدد واقعات کا سلسلہ تھم نہ سکا۔پولیس حکام کے مطابق صدر ایمپریس مارکیٹ کے قریب فائرنگ سے ایک شخص جاں بحق ہوا۔ابراہیم حیدری اور نیوکراچی سے دو افراد کی لاشیں ملیں۔منگھو پیر کے علاقے سے نوزائیدہ بچے کی لاش ملی۔

بوہرہ پیرمیں فائرنگ سے زخمی ہونے والا شخص دوران علاج چل بسا۔گلستان جوہر میں بینک ڈکیتی کی کوشش سیکورٹی گارڈ نےنے ناکام بنادی ۔ڈکیتی کی سی سی ٹی وی فوٹیج اے آر وائی نیوز نے حاصل کرلی ہے۔

ٹارگٹڈ کارروائیوں میں فائیو اسٹار چورنگی کے قریب پولیس مقابلے میں تین ڈاکو زخمی حالت میں گرفتار کرلئے۔فائرنگ کی زد میں آکر رکشہ ڈرائیور زخمی ہوگیا جس پر مشتعل مظاہرین نے موٹر سائیکل کو آگ لگادی ۔رینجرز نے پورٹ قاسم میں کارروائی کرکے سیاسی جماعت سے تعلق رکھنے والے دو ٹارگٹ کلر گرفتار کرلئے ۔

علاوہ ازیں فائیو اسٹار چورنگی کے قریب مبینہ پولیس مقابلے میں جاں بحق ہونے والے اسد نامی شہری کے ورثاء نے فائیو اسٹار چورنگی پر مقتول کی نعش رکھ کر احتجاجی مظاہرہ کیا،اور متعلقہ حکام سے مطالبہ کیا کہ اسد کے قتل میں ملوث ملزمان کو گرفتار کیا جائے، اس موقع پر متحدہ قومی موومنٹ کے رہنماء بابر غوری،خواجہ اظہار الحسن ودیگر بھی موجود تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top