فیس بک ڈرون کے ذریعے مفت انٹرنیٹ فراہم کرے گا -
The news is by your side.

Advertisement

فیس بک ڈرون کے ذریعے مفت انٹرنیٹ فراہم کرے گا

نیویارک :سوشل میڈیا سائٹ فیس بک دنیا بھر میں انٹرنیٹ کی رسائی میں اضافہ کے لیے 2015ء میں ڈرون کا تجربہ کرے گی ، جس کا مقصد مفت وائی فائی انٹرنیٹ فراہم کرنا ہے۔

فیس بک نے دنیا بھر میں انٹرنیٹ کی سہولت بہم پہنچانے کے لیے شمسی توانائی سے اڑنے والے ڈرون استعمال کرنے کا فیصلہ کیا ہے، یہ ڈرون سے دنیا کے ایسے علاقوں میں وائی فائی کے ذریعے مفت انٹرنیٹ فراہم کریں گے، جہاں پر اب تک انٹرنیٹ کی رسائی نہیں ہے۔

یاد رہے کہ فیس بک کے بانی مارک زکربرگ نے گزشتہ سال اس پروجیکٹ کا اعلان کیا تھا، جس کے تحت فیس بک پوری دنیا میں انٹرنیٹ کی مفت سہولت مہیا کرے گا۔

 فیس بک کے بانی کا کہنا تھا کہ سیٹلائٹ اور شمسی توانائی سے چلنے والے طیاروں پر کام کیا جا رہا ہے اور اس مقصد کے لیے فیس بک کمپنی نے ایک لیبارٹری بھی تیار کی ہے۔

کمپنی کے انجینئرنگ ڈائریکٹر ییل میگير نے کہا کہ انٹرنیٹ فراہم کرنے والے ڈرون تجربہ 2015 میں کیا جائے گا اور اگر یہ تجربہ کامیاب ہو جاتا ہے تو اگلے دو سے تین سال میں انٹرنیٹ کی فراہمی کامیابی کے ساتھ شروع کردی جائے۔

گزشتہ سال فیس بک نے اپنے منصوبے کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ اس نے نئے ’’کنیکٹوٹی لیب‘‘ پروجیکٹ کے لیے ناسا کی جیٹ پروپلسن لیب اور اس کے ایمس ریسرچ سینٹر سے تعلق رکھنے والے خلائی ٹیکنالوجی اور مواصلاتی ماہرین کی خدمات حاصل کی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں