فیس بک کا وائس ٹرانسکرپشن کا فیچر متعارف -
The news is by your side.

Advertisement

فیس بک کا وائس ٹرانسکرپشن کا فیچر متعارف

نیویارک : گوگل وائس نے وائس میسج کو تحریر میں تبدیل کرنے کا آغاز کیا، فیس بک بھی اس دوڑ میں شامل ہوگیا ہے،  فیس بک نے اپنے صارفین کو مزید سہولت فراہم کرنے کیلئے وائس ٹرانسکرپشن کا فیچر متعارف کرادیا۔

فیس بک نے محدود صافین کے میسنجر میں وائس ٹرانسکرپشن کا فیچر شامل کردیا ہے، جس کے ذریعے فیس بک استعمال کرنے والے افراد وائس میسج تحریری طور پر بھی پڑھ سکیں گے۔

فیس بک میسنجر پر آڈیو کلپ کی صورت میں وائس میسج بھیجنے اور وسول کرنے والے آڈیو میسج سننے کے ساتھ اس پیغام کو تھریری طور پر بھی پڑھ سکیں گے۔مثلاً آپ کسی میٹنگ میں شرکت کررہے ہوں اور اچانک سے آپ کوکوئی اہم وائس میسج آجائے تو آپ کو اسے اونچی آواز میں سننے کی ضرورت نہیں ٹرانسکرپشن فیچر کے تحت آپ یہ وائس میسج پڑھ بھی سکیں گے۔

لمبی گفتگوکو سننے کے بجائے ایک نظر ٹیکسٹ دیکھنے سے اندازہ ہوجاتا ہے کہ پیغام بھیجنے والا کیا کہنا چاہتا ہے، اگر کوئی صارف چاہے تو اس فیچر کو غیر فعال بھی کرسکتا ہے۔ فیس بک نے تجرباتی طور پر یہ فیچر اتنے کم صارفین کے لئے متعارف کرایا ہے کہ شاید ہی کوئی اسے غیر فعال کرے۔

فیس بک کے وائس پریذیڈنٹ ڈیوڈ مارکس کے مطابق ابتدائی طور پر صارفین کے رائے جاننے کیلئے ہم نے محدود اکاؤنٹ ہولڈرز کے میسنجر میں وائس ٹرانسکرپشن کا فیچر شامل کیا ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ اگر صارفین کی رائے اور تجربہ بہتر رہا تو پھر ہم اسے بڑے پیمانے پر فیس بک یورز کیلئے متعارف کروائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں