site
stats
اہم ترین

فیصل آباد: خطرناک وائرس ایبولا کا مبینہ مریض دم توڑ گیا

فیصل آباد: الائیڈ اسپتال میں خطرناک وائرس ایبولا کا مبینہ مریض دم توڑ گیا ہے، لاش لواحقین کے حوالے کردی گئی، دوسری جانب  صورتحال کا جائزہ لینے کیلئے عالمی ادارہ صحت کی پانچ رکنی ٹیم بھی تین روزہ دورے پر پاکستان پہنچ گئی ہیں۔

پاکستانی پولیو، خسرہ اور ڈینگی جیسے امراض سے نہیں نمٹ پائے کہ ایبولا نے خطرے کی گھنٹی بجا دی ہے،  جنوبی افریقا سے آئے ہوئے چنیوٹ کے شہری میں ایبولاوائرس کا خدشہ ظاہر کیا گیا تھا، ایک ماہ پہلے وطن لوٹنے والے ذوالفقارکو ایبولا وائرس کے خدشے کے تحت الائیڈ اسپتال فیصل آباد داخل کروایا گیا تھا، اسپتال میں زیرِعلاج ذوالفقار کو آئی سولیشن وارڈ میں منتقل کردیا گیا، جہاں ذوالفقار کے خون کےنمونے تشخیص کیلئے اسلام آباد بھجوا دیئے گئے ہیں۔

ایم ایس الائیڈ اسپتال کا کہنا تھا کہ ذوالفقار ایبولاوائرس کا شکار نہیں، زوالفقار دورانِ علاج جانبرنہ ہوسکا، اسپتال انتظامیہ نے لاش لواحقین کے حوالے کردی۔

محکمہ صحت پنجاب اے آر وائی نیوز پر خبر نشر ہوتے ہی حرکت میں آیا اورابیولا وائرس کے مبینہ مریض کی خبر پر نوٹس لیتے خصوصی احتیاط کے احکامات جاری کر دیئے گئے ہیں، عالمی ادارۂ صحت کی پانچ رکنی ٹیم بھی تین روزہ دورے پر پاکستان پہنچ گئی ہے۔

عالمی ادارہ صحت کی ٹیم آج چنیوٹ جائے گی، ڈبلیو ایچ او کے ارکان متاثرہ مریض کے اہلخانہ کا ٹیسٹ کریں گے،  ساتھ گھر کی بھی اسکریننگ کی جائے گی، ایبولاوائرس سے جنوبی افریقا سمیت کئی ممالک میں پانچ ہزار سے زائد افراد جان گنواچکے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top