site
stats
پاکستان

قائد الطاف حسین کی باجوڑ ایجنسی میں اسکول وین دھماکہ کی شدید مذمت

لندن: متحدہ قومی موومنٹ کے قائد الطاف حسین نے باجوڑ ایجنسی میں دہشت گردوں کی جانب سے اسکول وین کو ریموٹ کنٹرول بم دھماکہ سے نشانہ بنانے کی سخت ترین الفاظ میں مذمت کی ہے اور بم دھماکہ کے نتیجے میں خواتین ، بچوں اور اساتذہ سمیت متعدد افراد کے شہید اور زخمی ہونے پر گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار کیا ہے ۔

انہوں نے کہا کہ دہشت گردوں نے بچوں کی اسکول وین کو بم دھماکے سے نشانہ بنا کر ثابت کردیا ہے کہ وہ تعلیم اور علم کے دشمن ہیں اور ان کی دہشت گردانہ کارروائیوں سے تمام مذاہب اور مسالک کے ماننے والے عدم تحفظ کا شکار ہیں ۔

انہوں نے بم دھماکے میں خواتین ، بچوں ، اساتذہ سمیت دیگر شہید افراد کے سوگوار لواحقین سے دلی تعزیت وہمدردی کا اظہار کرتے ہوئے انہیں صبر کی تلقین کی اور دعا کی کہ اللہ تعالیٰ زخمیوں کو جلد و مکمل صحت و تندرستی عطا فرمائے ۔

الطاف حسین نے وفاقی حکومت سے مطالبہ کیا کہ باجوڑ ایجنسی میں اسکول وین کو ریموٹ کنٹرول بم سے نشانہ بنانے میں ملوث سفاک دہشت گردوں کو فی الفور گرفتار کیا جائے اور ملک سے دہشت گردی اور انتہاء پسندی کے رجحانات کے خاتمے کیلئے ہر سطح پر مثبت اقدامات بروئے کار لائے جائیں ۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top