The news is by your side.

Advertisement

قومی اسمبلی کا اجلاس، اپوزیشن ارا کین کا واک آؤٹ

اسلام آباد: قومی اسمبلی سے اپوزیشن اراکین  نے ٹیکسوں کے نفاذ کے خلاف واک آوٹ کیا، ایوان میں کورم پورا نہ ہو نے کے باعث اجلاس غیر معینہ مدت تک کے لئے ملتوی کر دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق قومی اسمبلی کا اجلاس ڈپٹی اسپیکر مرتضیٰ جاوید عباسی کی صدارت میں ہوا ۔ایم کیو ایم کے عبدالرشید گوڈیل اور پیپلز پارٹی کی نفیسہ شاہ نے اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ حکومت نے ٹیکسوں کا نفاذ کر کے عوام پر ڈاکہ ڈالاہے ، جس پر وزیرخزانہ ایوان کو مطمئن نہ کرسکے۔

اپوزیشن اراکین کا کہنا تھا کہ اپوزیشن حکومت کو ایوان کو بائی پاس کر نے کی اجازت نہیں دے گی، اپوزیشن نے ایوان سے احتجاج علامتی واک آؤٹ کیا۔

ایوان کو مشیر خارجہ سرتاج عزیز نے تحریری طور پر بتایا کہ پاکستان اور امریکہ کے درمیان ایبٹ آباد ،سلالہ چیک پوسٹ اور ریمنڈ ڈیوس واقعے کے بعد پاک امریکہ تعلقات میں کشیدگی آئی اب دونوں ممالک کے تعلقات معمول پرآگئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ دونوں ممالک مختلف شعبوں میں تعاون کر رہے ہیں، پاکستان امریکہ کو اہم اتحادی سمجھتا ہے، سرتاج عزیز نے بتایا کہ پاکستان اور افغانستان کے تعلقات میں بہتری آ ئی ہے،

مشیر خارجہ نے بتایا کہ افغانستان نے اپنی سرزمین پاکستان کے خلاف استعمال نہ کر نے  کی یقین دہانی کرائی ہے اپوزیشن نے ایوان کی کارروائی سے واک آّوٹ کیا ایوان کا کورم ٹوٹ گیا،جس پر ڈپٹی اسپیکر نے اجلاس غیر معینہ مدت کے لئے ملتوی کردیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں