site
stats
کھیل

قومی ٹیم کے کھلاڑیوں کی وطن واپسی کا سفر شروع ہو گیا

کراچی: قومی ٹیم سڈنی سے دبئی پہنچ گئی آج رات سے کھلاڑیوں کی وطن واپسی کا سفر شروع ہو گیا، پی سی بی نے کھلاڑیوں کی حفاظت کیلئے لاہور پولیس سے مدد مانگ لی۔

 کراچی پہنچنے والے کھلاڑیوں میں کرکٹر شاہد آفریدی،سرفراز احمد اوسہیل خان شامل ہیں، کھلاڑی ائیرپورٹ پر پرستاروں سے مل کر گھر کے لئے روانہ ہوگئے۔

اس موقع پر شاہد آفریدی نے ایئرپورٹ پر شائقین کرکٹ سے معذرت بھی کی، انہوں نے کہا کہ وہ ناقص کارکردگی پر قوم سے شرمندہ ہیں ۔

اس سے پہلے قومی کرکٹ ٹیم طویل سفر طے کرنے کے بعد سڈنی سے دئبی پہنچی تھی، دیگر کھلاڑیوں اور آفیشلز کا پیر کو وطن واپس پہنچنے کا امکان ہے۔

پی سی بی نے کھلاڑیوں کے خلاف کسی ممکنہ ردعمل سے بچنے کے لئے ڈی آئی جی آپریشنز لاہور سے رابطہ کرکے سیکیورٹی کا مطالبہ کیا تھا۔

ڈی آئی جی آپریشنز نے یقین دہانی کرائی تھی کہ ٹیم کو فول پروف سیکیورٹی فراہم کی جائے گی۔

ایئرپورٹ کے اندر اے ایس ایف جبکہ ائیرپورٹ کے باہر پولیس کمانڈو موجودہونگے، کھلاڑیوں کے اہلخانہ کو ائیرپورٹ آنے سے منع کردیا گیا تھا۔

دوسری جانب قومی ٹیم کےوکٹ کیپر بیٹسمین سرفراز احمد کا گھرپہنچنے پر والہانہ استقبال کیا گیا، جہاں شائقین کرکٹ اوراہل محلہ نے ان پر پھولوں کی پتیاں نچھاورکیں۔ سرفرازاحمدنےگھرکی بالکونی میں آکرشائقین کاشکریہ اداکیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top