The news is by your side.

Advertisement

قوم کا جاگنا نواز شریف کے استعفیٰ سےبڑاکام ہے، عمران خان

ملتان: عمران خان نے کہا کہ دھرنےدیکھ کرسب اکھٹے ہو گئے،نہ کوئی لیفٹ رہانہ رائٹ، نواز شریف، زرداری پارٹنرشپ توڑ کر دکھاؤں گا، قوم کا جاگنا نواز شریف کے استعفیٰ سےبڑاکام ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان ملتان پہنچے تو ان کا شاندار استقبال کیا گیا، قاسم باغ فٹ بال سٹیڈیم میں جلسے سے خطاب کے دوران عمران خان کا کہنا تھا کہلاہور سے نکلتے ہوئے سوچا تھا کہ اگر نواز شریف کا استعفیٰ مل جائے تو بڑا کام ہو گا لیکن انسان پلان کچھ کرتا ہے اور اللہ تعالیٰ کو کچھ اور منظور ہوتا ہے، میں خوش ہوں کہ میرے دھرنے کی وجہ سے گزشتہ دو ماہ میں پوری پاکستانی قوم جاگ چکی ہے۔ آج ملتان میں انسانوں کا سمندر ٹھاٹھیں مار رہا ہے۔

عمران خان نے کہا کہ پاکستان پر ایک طرف امریکہ ڈرون حملے جبکہ دوسری طرف بھارت فائرنگ کر رہا ہے مگر نواز شریف چپ سادھے بیٹھے ہیں اس لئے میں عوام کی ترجمانی کرتے ہوئے کہتا ہوں نریندر مودی! غلط فہمی میں نہ رہنا ، آپ نئے پاکستان کو شکست نہیں دے سکتے ، کشمیر سے فوج واپس بلائیں۔ ہماری قوم جاگ گئی ہے، بھارتی وزیراعظم نریندرا مودی کو پیغام دینا چاہتا ہوں کہ اگر ان کا خیال ہے کہ ان ہتھکنڈوں سے پاکستانی قوم ڈر جائے گی تو یہ ان کی بے وقوفی ہے، بھارتی فوج پاکستان کا کچھ نہیں بگاڑ سکتی کیونکہ پاکستان قوم اور فوج ایک ساتھ ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان میں لوگوں کو بنیادی حقوق تک رسائی حاصل نہیں،عوام کو تعلیم اور انصاف نہیں ملتا، عوام کی ساری زندگی بنیادی ضرورتوں کو پورا کرتے کرتے گزر جاتی ہے لیکن ہم اس ملک کو قائد اعظم کے خوابوں کی تعبیر بنائیں گے، پاکستان ایک اسلامی فلاحی ریاست بنے گا جس میں ظلم نظام نہیں ہو گا اور باہر سے لوگ روزگار حاصل کرنے  پاکستان آیا کریں گے۔

شرکاءسے خطاب میں ان کا کہنا تھا کہ آج ملتان نے بھی پیغام دے دیا ہے، اتنا بڑا جلسہ ہو گیا ہے اور تاریخ میں پہلی بار اتنی زیادہ خواتین بھی جلسے میں موجود ہیں، میں اللہ کا شکر ادا کرتا ہوں کہ اس نے میری قوم کو جگا دیااور مجھے عزت عطا کی کیونکہ کسی کو عزت اور ذلت دینے کا اختیارصرف اسی کے پاس ہے، انہوں نے کہا کہ ہمارا اگلا جلسہ سرگودھا میں ہوگا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں