The news is by your side.

Advertisement

لاہور:عمران خان کی زیر قیادت تحریک انصاف کے آزادی مارچ کا آغاز

لاہور: آزادی مارچ کے لئے عمران خان لاہور سے روانہ ہوگئے، آزادی آزادی کے بلند شگاف نعروں میں پی ٹی آئی کے چیئرمین نےدعا کے بعد مختصر خطاب میں کہا  آزادی کوئی بھی پلیٹ میں رکھ کر نہیں دیتا چھیننی پڑتی ہے، آزادی اور جمہوریت کے لئے  جدو جہد کی ضرورت ہے، عمران خان کا کہنا ہے کہ  عوام اپنے بچوں کےمستقبل کیلئےآزادی مارچ میں شریک ہوں

سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر جاری اپنے پیغام میں عمران خان کا کہنا تھا کہ عوام اپنے بچوں کےمستقبل کیلئے آزادی مارچ میں شریک ہوں، ان کا کہنا تھا کہ خود کو حقیقی معنوں میں آزاد کرانے کے لئے آج کا دن بہت اہم ہے، آج ملک سے بادشاہت کے خاتمے کا آغاز ہو گا کیونکہ  اصلی آزادی سچی جمہوریت سے ہی ملتی ہے۔

زمان پارک کے باہر آزادی مارچ کیلئے جانے والوں کی بے قراری دیدنی تھی، ہاتھوں میں قومی اور پارٹی پرچم اٹھائےآزادی کے متوالوں کابس ایک ہی مقصد نظر آیا۔ اپنے قائدکی رہنمائی میں نئے پاکستان کی تلاش، آزادی مارچ کے کنٹینر میں سوار ہوتے ہی کپتان نے کارکنوں کا جوش وخروش بڑھاتے ہوئے ہاتھ ہلا کرنعروں کا جواب دیا۔

آزادی مارچ کےلئے زمان پارک سے روانہ ہونے والے قافلے میں تحریک انصاف کے صدر جاوید ہاشمی ،شاہ محمود قریشی سمیت ہزاروں مرد، خواتین ،بچے اور بوڑھے بھی شامل ہیں، نئے پاکستان کھوج میں نکلنے والے تحریک انصاف کا پڑاؤ وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں ریڈ زون کے باہر ہوگا۔

واضح رہے کہ پاکستان تحریک انصاف اور پاکستان عوامی تحریک آج لاہور سے آزادی اور انقلاب مارچ اسلام کے لئے روانہ ہو رہا ہے، عمران خان اور طاہر القادری کا کہنا ہے کہ نواز شریف کا خاتمہ کر کے ملک میں حقیقی جمہوری نظام رائج کیا جائے گا۔

یاد رہے کہ آزادی اور انقلاب مارچ کو روکنے کے لیے وفاقی دارالحکومت اسلام آباد کو گزشتہ روز ہی سیل کردیا گیا تھا اور شہر میں کسی کو بھی داخلے کی اجازت نہیں ہے۔

ادھر لاہور میں واقع منہاج القرآن سیکریٹریٹ کے باہر پاکستان عوامی تحریک کے کارکنوں کی ایک بڑی تعداد جمع ہے، تاہم انتظامیہ نے منہاج القرآن سیکریٹریٹ کا محاصرہ کیا ہوا ہے اور قسم کی نقل و حرکت کے لیے خبردار کیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں