لاہورمیں اورنج ٹرین،کراچی میں نیلی پیلی بسیں،یہ لالی پاپ نہیں چلے گا، فاروق ستار farooq sattar
The news is by your side.

Advertisement

لاہورمیں اورنج ٹرین،کراچی میں نیلی پیلی بسیں،یہ لالی پاپ نہیں چلے گا، فاروق ستار

کراچی : ایم کیو ایم پاکستان کے کنوینئر ڈاکٹر فاروق ستار کا کہنا ہے کہ ہمارے اجداد نے پاکستان بنایا تھا جب کہ ان کی اولادیں اب پاکستان بچائیں گے۔

ڈاکٹر فاروق ستار نے یوم پاکستان کی مناسبت سے منعقد کردہ ایک تقریب سے خطاب کر تے ہوئے کہا کہ پاکستان کے لیے قربانیاں دینے والے شہداء کا خون رائیگاں نہیں جانے دیں گے اور اس تاریخی دن عہد کرتے ہیں کہ ہم نے پاکستان بنایا تھا اور ہم ہی پاکستان کو بچائیں گے۔

سربراہ ایم کیو ایم پاکستان نے کہ ایم کیو ایم پاکستان قائد اعظم کے 1940 میں کی گئی تقریر کو اپنا منشور بنائے گی جس میں تمام اقلیتوں کو برابر کا حق دینے کی بات کی گئی ہے اور جہاں ریاست کے لیے ہر شہری بلا تفریق رنگ و نسل برابر کی حیثیت رکھتا ہو۔

انہوں نے کہا کہ انھوں نے کہا کہ مردم شماری کو شفاف بنا کرصوبائی اور قومی اسمبلی کی درست نشسوں کا تعین کیا جائے اور ملک کے سب سے بڑے شہر کو اس کا جائز حق دیا جائے اور یہاں رہائش پذیر افراد کی احساسِ محرومی کو ختم کیا جائے۔

ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا کہ کراچی کو دو فیصد خیرات کی ضرورت نہیں بلکہ کراچی کو اس کا جائز اور مکمل حق دیا جانا چاہیئے جس کے لیے کراچی کے میئر کو بااختیار کیا جائے تاکہ شہریوں کے مسائل حل کیے جا سکیں۔

انہوں نے کہا کہ لاہور میں اورنج ٹرین اور کراچی میں نیلی پیلی بسیں یہ لولی پاپ اب نہیں چلے گا اور کراچی کے حقوق کی جنگ ہر سطح پر لڑیں گے اس ملک کو وڈیڑوں اور جاگیرداروں نے اس نہج پر پہنچایا ہے جہاں چند فی صد مراعات یافتہ طبقہ لوٹ مار میں مصروف ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں