site
stats
پاکستان

لاہور: جناح اسپتال میں ڈاکٹر کی نرس سے بدسلوکی کیخلاف نرسیں صوبے بھر میں سراپا احتجاج

لاہور: لاہور کے جناح اسپتال میں ڈاکٹرکی نرس سے بدتمیزی کےواقعہ پرنرسوں نے اپنے احتجاج کادائرہ وسیع کردیا ہے اور پنجاب کے تمام اسپتالوں کے ان ڈور اور آؤٹ ڈورز میں آج سے کام بند کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کے جناح اسپتال میں ڈاکٹرکی نرس سے بتمیزی کیخلاف نرسیں کئی روز سے سراپا احتجاج ہیں۔ جناح اسپتال میں نرسوں نے ان ڈور اور آؤٹ دورکام بند کررکھا ہے اور آج احتجاجی نرسوں نے احتجاج کا دائرہ وسیع کر کے صوبے بھر تک وسیع کردیا ہے۔ جس کے بعد پنجاب بھر کے سرکاری اسپتالوں میں نرسوں کی جانب سے ان ڈور اور آؤٹ ڈور کام بند کردیا گیا ہے۔ صرف ایمرجنسی اور آئی سی یو میں نرسیں موجود ہیں۔

مذکورہ واقع کے حوالے سے نرسوں کا کہنا تھا کہ جس ڈاکٹر نے بد تمیزی کی ہے اس کو معطل کیا جائے اور آئندہ اس قسم کے واقعات کی روک تھام کے لئے کوششیں کی جائیں۔

صوبے بھر میں نرسوں کی احتجاج کی وجہ سے مریضوں کو شدید مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

دوسری جانب رحیم یار خان میں بھی نرسوں نےشیخ زید اسپتال کے شعبہ آوٹ ڈور کےسامنےاحتجاج کیا ہے۔ نرسوں نے ہاتھوں میں پلےکارڈز اٹھارکھےتھے جس پر بدتمیزی کرنے والے ڈاکٹرکوسزا دینے کے مطالبات درج تھے۔ ینگ نرسز ایسوسی ایشن کی جنرل سیکریٹری ثمینہ خوشی نے مطالبہ کیا کہ لاہور میں نرس کے ساتھ بدتمیزی کرنے والے ڈاکٹر کو جب تک سزا نہیں دی جاتی اُس وقت تک احتجاج جاری رہے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top