The news is by your side.

Advertisement

لوئردیرپی کے95پرضمنی الیکشن، جماعت اسلامی کامیاب

لوئردیر: پی کے پچانوے کے ضمنی الیکشن میں پولنگ کے بعد ووٹوں کی گنتی مکمل ہوگئی، تاہم غیر حتمی اور غیر سرکاری نتائج کے مطابق اس حلقے سے جماعت اسلامی کے اعزازالملک کامیاب ہوئے ہیں ۔

خیبرپختونخوا کے حلقہ پی کے 95 میں امیر جماعت اسلامی سراج الحق کےسینیٹربننےسے خالی ہونیوالی نشست پر جماعت کے اعزازالملک اور اے این پی کے بہادر خان کے درمیان سخت مقابلہ ہوا۔

پولنگ کا عمل شام پانچ بجے تک جاری رہا،پچاسی پولنگ اسٹیشنز پر ووٹرز نے اپنے پسندیدہ نمائندے کو ووٹ دیا ،امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے بھی اپنا ووٹ کاسٹ کیا۔

تاہم غیر حتمی اور غیر سرکاری نتائج کے مطابق پی کے پچانوے میں جماعت اسلامی کے کے امیدوار اعزازالملک نے  19،812 ووٹ حاصل کرکے کامیابی حاصل کرلی ۔جبکہ ان کے مقابلے میں عوامی نیشنل پارٹی کے امیدوار بہادر خان نے 15،954 ووٹ حاصل کئے

خیبرپختونخوا کی نشست پی کے پچانوے کے ضمنی الیکشن میں خواتین کےواحد پولنگ اسٹیشن پر ایک بھی ووٹ کاسٹ نہیں کیا گیا، ذرائع کےمطابق حلقےمیں خواتین کے ووٹ ڈالنےپر غیر علانیہ پابندی ہے۔

حلقے میں رجسٹرڈووٹرزکی تعدادایک لاکھ باسٹھ ہزار ہے، جن کیلئےکُل پچاسی پولنگ اسٹیشن قائم کئے گئے تھے، ہزاروں خواتین ووٹرز بھی ہیں،جن کیلئے صرف ایک پولنگ اسٹیشن بنایا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں