site
stats
پاکستان

لگتا ہے میں نے عمران خان کو دن میں تارے دکھا دیئے ہیں، ایاز صادق

اسلام آباد: اسپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق نے تحریکِ انصاف کے چیئرمین عمران کان پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ جسٹس عمران کان نے این اے122 پر اپنا فیصلہ سنا دیا لیکن وہ جسٹس کاظم کے فیصلے کا انتظار کریں گے۔

اسپیکر قومی اسمبلی نے میڈیا نمائندوں سے گفتگو میں کہا کہ این اے122 سے متعلق جسٹس کاظم ملک کے فیصلے کا انتظار کروں گا، جسٹس کاظم ملک کے تمام فیصلے اور تحقیقاتی کمیشن کی رپورٹ پڑھی ہے۔

ایاز صادق نے کہا کہ عمران خان کی پریس کانفرنس کے بعد لگتا ہے میں نے انہیں دن میں تارے دکھا دیئے ہیں، اُن کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی اراکین کی نشتیں خالی کرا دینے کے حق میں نہیں ہوں یہ اچھی روایت نہیں ہے۔

واضح رہے کہ این اے122کی تحقیقات کے لیے تشکیل دیئے گئے کمیشن نے ووٹوں کے ریکارڈ اور جانچ پڑتال کی رپورٹ الیکشن ٹریبونل میں جمع کرا دی۔

رپورٹ کے مطابق مسلم لیگ نون کے سردار ایاز صادق نے بانوے ہزار تین سو ترانوے ووٹ حاصل کئے جبکہ تحریکِ انصاف کے سربراہ عمران خان نے تراسی ہزار پانچ سو بیالیس ووٹ حاصل کئے اور دیگر امیدواروں نے چار ہزار ایک سو اسی ووٹ حاصل کئے۔

اس سے قبل الیکشن ٹربیونل کے جج کاظم علی ملک نے این اے 122 دھاندلی کیس کی سماعت کی تھی، ٹریبونل نے قرار دیا تھا کہ الیکشن ٹربیونل ایک خودمختار ادارہ ہے، اس کا الیکشن کمشن سے کوئی تعلق نہیں، دونوں جماعتوں کے رہنماؤں کے بیانات سے کنفیوژن پیدا ہو رہا ہے، لگتا ہے دونوں فریقین ایک دوسرے کا میڈیا ٹرائل کر رہے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top