The news is by your side.

Advertisement

ماؤں کے عالمی دن کے موقع پرمعروف شخصیات کے تاثرات

کراچی: ماں کی ماں محبت بے لوث اور اسکی یاد بے پناہ قیمتی ہوتی ہے، ماں ایک ایسی عظیم ہستی ہے جس کی عزت واحترام اور مرتبہ ہر مذہب اور معاشرے میں مسلمہ ہے،اس حوالے سے ہر سال ماں کا عالمی دن منایا جاتا ہے۔

ماں قدرت کا انمول تحفہ ہے جس کادنیامیں کوئی نعم البدل نہیں ہے، یوں تو ماں سے محبت کو دنوں کی زنجیر میں جکڑنا مشکل ہے اور ہر دن ماں کی خدمت اور تابعداری کا دن ہے لیکن یہ خاص دن ہمیں اپنی مصروف زندگی میں ماں کی قدر یاد دلاتا ہے، ہر لمحہ ہر روز ماں کی عزت اور محبت کا اظہار کرنے والے خوش قسمت شخص جن کی مائیں حیات ہیں کیونکہ ماں کی دعائیں ہر لمحہ شامل حال رہتی ہیں۔

Untitled

اے آروائی نیوزکے دی مارننگ شو کا حصہ بنی شوبزکی معروف شخصیات نےماؤں کے عالمی دن کے موقع پراپنی ماؤں کی خوبصورت یادیں تازہ کرکےپروگرام کی رونق کوخُوب بڑھایا۔

اے آروائی نیوزکے مارننگ شومیں شریک مشہور و معروف شخصیات ماؤں کی محبت سے سرشارنظرآئیں، مقبول گلوکارعالمگیرکا کہنا تھا کہ انہوں نے اپنےعروج کے دور میں انتہائی مصروفیت کے باوجود بیمار ماں کی خدمت کی۔

مایہ نازاداکارہ اور ہدایت کار ہ سائرہ کاظمی نے بھی اپنے بیٹے علی کاظمی کے ساتھ پروگرام کی رونق بڑھائی، علی کاظمی نے اپنی والدہ کواپنی سب سے اچھی دوست قراردیا،سائرہ کاظمی نے اپنی تمام ترکامیابیوں کاسہرا اپنی مرحوم والدہ کے سرباندھا۔

مشہورنوحہ خواں فرحان علی وارث نے ایک شعر سنا کر اپنی والدہ کو خراج تحسین پیش کیا ۔

بالی ووڈ کی مشہور اداکارہ سوناکشی سہنا نے اپنے ٹوئٹ میں کہا کہ مجھے سب زیادہ سکون اپنی ماں کے ساتھ رہنے میں ملتا ہے ۔

معروف اسکالر ڈاکٹر عامر لیاقت کی اہلیہ بشرا عامر نے اپنے ٹوئٹ میں کہا کہ میری ماں میری زندگی کی پہلی نظر ، پہلی مسکراہٹ اور میری پہلی محبت ہے۔

ادکارارہ پرینیتی چوپڑا نے ٹوئٹ کرتے ہوئے اس دن کی مبارکباد دی

بالی ووڈ کی اداکارہ نیہا دھوپیا نے اپنے ٹوئٹ میں کہا ہے کہ ماں آپ میرا سب کچھ ہیں۔  

 معروف کرکٹروسیم اکرم  نے اپنی والدہ سے مخاطب ہوتے ہوئے ٹوئٹ کیا کہ آپ ایک عظیم ماں ہیں اور ہم آپ سے محبت کرتے ہیں۔

سابق صدر پرویز مشرف نے تصویر کو ٹوئٹ کر کے ماں سے اپنی محبت کا اظہار کیا ۔  

 ایم کیوایم کے رہنما فیصل سبرواری نے اپنے ٹوئٹ میں انہوں اپنی ماں کو دعائیں دیتے ہوئے کہا کہ دعا کرتا ہوں کہ میں آپ کا ایک اچھا بیٹا بنوں۔

    پی ٹی آئی کے رہنما اسد عمر نے اپنے ٹوئٹ میں کہا ہے کہ ماں سرزمین پر ایک عظیم ہستی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں