The news is by your side.

Advertisement

مائیکل شوماکرفرانس میں اسکیئنگ کرتے ہوئے حادثے کا شکار

فارمولا ون کارریس کے سات مرتبہ کے سابق عالمی چیمپئین مائیکل شوماکر فرانس میں اسکیئنگ کرتے ہوئے حادثے کا شکار ہونے کے بعد کومہ میں چلے گئے ہیں۔ ان کی حالت تشویشناک بتائی جارہی ہے۔

فارمولان ریس میں کئی ریکارڈز اپنے نام کرنے والے جرمنی کے مائیکل شوماکر زندگی اور موت سے لڑرہے ہیں۔ فارمولا ون ٹریک پر تیزی دکھانے والے شوماکر برف پر اپنی بھرپور مہارت کا مظاہرہ نہ کرسکے۔

قمست نے بھی ان کا ساتھ نہ دیا۔ شوماکر کو فرانس کے علاقے میربیل میں اسکیئنگ کرتے ہوئے ایک حادثے کے نتیجے میں سرپرچوٹ آئی اور اس وقت ان کی حالت تشویشناک بتائی جا رہی ہے۔ شوماکر کا سر چٹان سے ٹکرایا جس نے انہیں شدید نقصان پہنچایا۔ ڈاکٹرز کے مطابق شوماکر کو جب ہسپتال لایا گیا تو وہ کومے میں تھے۔

چوالیس سالہ شوماکر کو حادثے کے بعد ہیلی کاپٹر کے ذریعےہسپتال پہنچایا گیا۔ شوماکر سات بارفارمولا ون کار ریسنگ چیمپیئن رہ چکے ہیں اور اس کے علاوہ انیس سالہ کیرئیر میں اکیانوے کار ریس مقابلوں کے فاتح رہے۔ دوہزار نو میں بھی شوماکر سنجیدہ نوعیت کے حادثے کا شکار ہوچکے ہیں۔

جس میں ان کو متعدد چوٹیں آئیں تھیں۔ فارمولا ون ڈرائیورز اور دنیا بھر سے کھیلوں سے تعلق رکھنے والے کھلاڑیوں نے شوماکر کی صحتیابی کے لئے دعا کی ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں