site
stats
پاکستان

متحد ہ قومی موومنٹ کی رکنیت سازی مہم جاری

متحد ہ قومی موومنٹ کی رابطہ کمیٹی کے ارکان سیدامین الحق اورخالدسلطان نے ایم کیوایم کی رکنیت سازی مہم کے سلسلے میں پی آئی بی کالونی ،جہانگیرروڈاورناظم آبادپاپوشنگر میں لگائے گئے رکنیت سازی کیمپوں کادورہ کیا۔

رہنماؤں نے کیمپس پررکنیت سازی کے سلسلے میں کئے جانے والے انتظامات کاجائزہ لیااورموقع پرموجودذمہ داران وکارکنان سے رکنیت سازی کے سلسلے میں معلومات حاصل کیں۔

اس موقع پرذمہ داران نے بتایاکہ ایم کیوایم کی رکنیت سازی کیمپس پرخواتین اورمردوں کے لئے علیحدہ علیحدہ کاؤنٹرزبنائے گئے ہیں جہاں ڈیوٹیوں پر تعینات ایم کیوایم کے ذمہ داران وکارکنان نئے آنے والوں کی معاونت کررہے ہیں۔

قائدتحریک الطاف حسین کی جانب سے رکنیت سازی کی مدمیں مقررہ دس روپے فیس عوض لوگوں کو فارمزجاری کئے جا رہے ہیں۔انہوں نے بتایاکہ رکنیت سازی فارم بھروالے ہرفردکوشناختی کارڈنمبرکی طرح ایک نمبرآلاٹ کیاجاتاہے جواس کی شناختی علامت ہوتاہے ۔

تاحیات اس نمبرمیں کس قسم کی کوئی تبدیلی نہیں ہوگی۔اس موقع پر رکنیت سازی کے لئے قائم کیمپس پرتمام مذاہب ومختلف مکاتب فکر اور زبانیں بولنے والے عوام کا جم غفیر دیکھنے میں آیاجورکنیت حاصل کرنے کے لئے انتہائی منظم اندازمیں قطاروں میں کھڑے ہوکراپنی باری کاپر جوش انداز میں انتظارکر رہے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top