محرم الحرام، سندھ اور پنجاب میں فوج طلب کرنے کا فیصلہ -
The news is by your side.

Advertisement

محرم الحرام، سندھ اور پنجاب میں فوج طلب کرنے کا فیصلہ

کراچی : سندھ پولیس نے محرم الحرام میں سیکیورٹی کیلئے فوج سے مدد کی درخواست کی ہے اور مراسلہ محکمہ داخلہ کو بھیج دیا ہے، دوسری جانب حکومتِ پنجاب نے بھی محرم کے دوران حساس اضلاع میں رینجرز اور فوج طلب کرنے کا فیصلہ کیا ہے ۔

ایڈیشنل آئی جی آپریشنز سندھ نے محکمہ داخلہ کو سمری ارسال کی ہے، جس کی کاپی اے آروائی نیوزکو حاصل ہوگئی ہے، اس خط میں درخواست کی گئی ہے کہ محرم الحرام کے دوران پاک فوج کے جوانوں کو اسٹینڈ بائے رکھا جائے اور ضرورت پڑنے پران کی مدد حاصل کی جائے۔

سندھ پولیس نے سیکریٹری داخلہ سے کراچی کے تین زونز میں پاک فوج کی مدد حاصل کرنے کی درخواست کی ہے، مراسلے میں ساوتھ زون میں نو سو فوجی، ایسٹ زون میں فوج کی چار کمپنیاں اور ویسٹ زون میں تین کمپنیاں فراہم کرنے کی درخواست کی گئی ہے۔

مراسلے میں حیدرآباد میں ایک کمپنی ، ڈسٹرکٹ دادو کیلئے پچاس فوجی جوان،لاڑکانہ کیلئے چار سو فوجی اور سکھر میں فوج کی پانچ کمپنیاں فراہم کرنے کی درخواست کی گئی ہے۔

دوسری جانب پنجاب حکومت نے محرم الحرام کے دوران لاہور، ملتان، مظفرگڑھ، فیصل آباد، راولپنڈی، ڈیرہ غازی خان سمیت صوبے کے حساس اضلاع میں رینجرز اور پاک فوج کے دستوں کو طلب کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے۔

نو اور دس محرم کو حساس اضلاع میں موبائل فون بند کرنے پر بھی غور کیا جارہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں