محمود غزنوی کی طرح حکومت پر حملے کروں گا،عمران خان -
The news is by your side.

Advertisement

محمود غزنوی کی طرح حکومت پر حملے کروں گا،عمران خان

اسلام آباد: عمران خان کا کہنا ہے کہ شہر شہر جلسے کرکے حکومت پر محمود غزنوی کی طرح حملے کروں گا، نوازشریف جھوٹ بولنے کے جرم میں عدالت بلالئے گئے ہیں۔

وفاقی دارالحکومت میں آزادی مارچ کے دھرنے میں شریک لوگوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ملک کو اردو میڈیم، انگلش میڈیم اور مدرسہ میڈیم میں تقسیم کیا گیا، ہم سب کے لئے ایک تعلیمی نظام لائیں گے۔

انہوں کے کہا کہ بچوں کی تحریک ِ انصاف بنائی جائے گی جس کا منشور وہ خود لکھیں گے۔

انہوں نے اللہ کا شکر ادا کرتےہوئے نوجوانوں سے کہا کہ ان کے دھرنے کی وجہ سے نواز شریف جھوٹ بولنے کے جرم میں عدالت میں بلالئے گئے ہیں۔

انہوں نے یہ بھی کہاکہ نواز اور شہباز کے ساتھ گلوبٹ جو آئی جی بنا پھرتاہے اس کو بھی انصاف کے کٹہرے میں لائیں گے۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ نادرا کے سابق چیئرمین طارق ملک نے ٹی وی پروگرام میں انکشاف کیا کہ دھاندلی چھپانے کے لئے انہیں ڈرایا گیا، ملک سے بھگایاگیااوران کی بیٹی کو دھمکیاں دیں۔ آخر مسلم لیگ ن نے ایسا کیوں کئے،صرف اورصرف دھاندلی چھپانے کے لئے۔

عمران خان کے مطابق طارق ملک نے یہ بھی کہا کہ عوام کے اربوں روپے خرچ کئے گئے لیکن نہ ہی مقناطیسی سیاہی استعمال کی گئی اورنہ ہی وہ کاغذ استعمال کیا گیا جس کا کہا گیا تھا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ وہ شہرشہر جلسے کرکے محمود غزنوی کی طرح حکومت پرحملے کریں گے تاکہ پوراملک جاگ جائے اور ساتھ ہی ساتھ اسلام آباد میں بھی نواز شریف کے استعفے تک دھرناجاری رکھیں گے۔

انہوں وزیر ِاعظم کو چیلنج کرتے ہوئے کہا کہ مسلم لیگ ن ان کے بعد مینارِ پاکستان میں جلسہ کر کے دکھائیں سب کوپتہ چل جائے گا کہ لاہور کس کا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں