site
stats
اہم ترین

مقدمے کے اندراج کا قانونی جائزہ لے رہے ہیں، ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی

لندن / کراچی : متحدہ قومی موومنٹ کی رابطہ کمیٹی پاکستان اورلندن نے اپنے ایک مشترکہ بیان میں رینجرز کے ایک افسر کی جانب سے قائد تحریک الطاف حسین کے خلاف مقدمے کے اندراج پر تبصرہ کرتے ہوئے کہاہے کہ ایم کیوایم کے آئینی وقانونی ماہرین اس معاملے کاتفصیلی جائزہ لے رہے ہیں اوراس مقدمہ کے تمام پہلوؤں کاتفصیلی جائزہ لینے کے بعد اس کے بارے میں قانونی حکمت عملی اختیارکی جائے گی۔

رابطہ کمیٹی نے کہاکہ بادی النظر میں ظاہرہوتاہے کہ قائد تحریک الطاف حسین کے خلاف درج کئے جانے والے مقدمے میں لگائے جانے والے الزامات حقائق کی نفی کرتے ہیں۔

رابطہ کمیٹی نے کہاکہ قائد تحریک الطاف حسین نے ماضی میں بھی اس طرح کے بے شمار مقدمات کاسامناکیاہے اوراب بھی ہم آئین وقانون کے دائرے میں رہتے ہوئے اپنا قانونی دفاع کریں گے ۔

رابطہ کمیٹی نے تمام کارکنان وحق پرست عوام سے اپیل کی کہ وہ پرامن اورثابت قدم رہیں اور اپنی صفوں میں اتحاد برقرار رکھیں۔ رابطہ کمیٹی نے کہاکہ ایم کیوایم ایک امن پسند، لبرل اورجمہوریت پسندجماعت ہے او روہ قائدتحریک الطاف حسین کی پرعزم قیادت میں اپنی آئینی ،قانونی اورجمہوری جدوجہدجاری رکھے گی۔

علاوہ ازیں ایم کیو ایم کےرہنما خالد مقبول صدیقی نے کہا ہے کہ مقدموں سے پہلے کبھی گھبرائے اورنہ اب گھبرائیں گے، انہوں نے کہا کہ متحدہ قومی موومنٹ پرستم توڑنےکی تیاری ہورہی ہے، نہ پہلے عزم کمزور ہوا تھا اور نہ اب کم ہوگا۔۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top