site
stats
اہم ترین

ملالہ کو نوازشریف ،ممنون حسین،نریندرمودی اور دیگر سیاسی رہنماوٗں کی مبارکباد

اسلام آباد: نوبل انعام ملنے پرملکی اور غیرملکی قیادت نے ملالہ یوسف زئی کو مبارکباد دی ہے۔وزیراعظم نے کہا ہے کہ ملالہ یوسف زئی  پاکستان کا فخر ہے۔صدرممنون حسین،وزیراعظم نوازشریف،سابق صدر آصف علی زرداری،الطاف حسین،عمران خان اور علامہ طاہرالقادری نے ملالہ کو نوبل انعام ملنے پر مبارکباد دی ہے۔

وزیراعظم نے ملالہ یوسف زئی کوپاکستان کا فخر قراردیا ہے۔ڈی جی آئی ایس پی آر نے بھی نوبل انعام ملنے پرملالہ کومبارکباد پیش کی ہے۔ایم کیوایم کے قائدالطاف حسین نے کہا  ہے کہ ملالہ نے تعلیم کیلئے جس بہادری کا مظاہرہ کیا اس پر وہ امن کے نوبل انعام کی ہی حقدار تھی ۔علامہ طاہرالقادری نے بھی ملالہ یوسف زئی کو نوبل انعام ملنے پر مبارکباد دی ہے۔

عمران خان کہتے ہیں ملالہ کونوبل پرائز ملنے پرخوشی ہوئی،بلاول بھٹونے ٹوئٹر پرملالہ کے نام مباکباد کے پیغام میں لکھا ملالہ تم پرسب کوناز ہے۔ گورنرپنجاب کاکہناہے کہ ملالہ کو نوبل امن انعام ملنا پاکستانیوں کے لیے باعث فخر ہے۔

گورنرسندھ نے ملالہ کو دنیا کیلئےرول ماڈل قراردیا ۔اپنے تواپنے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی بھی ملالہ کی جرآت کا اعتراف کیے بغیرنہ رہ سکے ۔کہتے ہیں کہ ملالہ کی زندگی جدوجہد اور بہادری کی مثال ہے اسے نوبل انعام ملنے پر مبارکباد پیش کرتا ہوں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top