site
stats
پاکستان

ملتان:شاہ محمود قریشی کے گھر حملہ کرنے والے بلو بٹ کی ضمانت منظور

ملتان : شاہ محمود قریشی کے گھر پردھاوا بولنے والے مسلم لیگ ن کے ضلعی صدر بلال بٹ عرف بلو بٹ اور اس کے ساتھیوں کی انسداد دہشتگردی کی عدالت میں ضمانت منظور کرلی گئی۔

تھا نہ دولت گیٹ کی حدود میں چار روز قبل شاہ محمود قریشی کے گھر پر دھاوا بولنے والے مسلم لیگ (ن) ضلعی عہدے داروں اور اٹھارہ کارکنوں کے خلاف نامزد مقدمہ درج کیا گیا، جس پر آج اٹھارہ نامزد مسلم لیگی انسداد دہشت گردی عدالت میں پیش ھوئے۔

تحریک انصاف کے رہنما شاہ محمود قریشی کے گھر پر حملہ کرنے والے ن لیگی کارکن بلال بٹ سمیت اٹھارہ ملزمان کی چار ستمبر تک عبوری ضمانتیں منظور کر لی گئیں، مسلم لیگ ن کے ضلعی صدر بلال بٹ نے ساتھیوں کے ہمراہ شاہ محمود قریشی کے گھر پر دھاوا بول دیا تھا۔

ن لیگی کارکنوں نے مبینہ طور پر آزادی مارچ اور نواز شریف کے استعفے کے مطالبے پر مشتعل ہو کر یہ اقدام اٹھایا تھا، جس کے بعد پولیس نے بلال بٹ سمیت اٹھارہ نامزد اور پچاس نامعلوم افراد کے خلاف دہشت گردی ایکٹ اور جان سےمارنے کی دھمکیاں دینے کی دفعات کے تحت مقدمہ درج کیا تھا۔

بلال بٹ عرف بلو کا کہنا تھا کہ انہوں نے کارکنوں کو گیٹ کی طرف جانے سے روکا تھا مگر وہ جمہوری طریقے اور قانون کی پاسداری کرتے ھوئے عدالت میں پیس ھوئے جہاں انکی درخواست ضمانت منظور کر لی گئی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top