The news is by your side.

Advertisement

ملتان سانحہ پر صدر ، وزیراعظم سمیت مختلف رہنماوں کا اظہار تعزیت

کراچی: وزیراعظم نوازشریف نے سانحہ ملتان پر اظہار افسوس کرتے ہوئے کہا کہ اس دکھ کی گھڑی میں وہ جاں بحق ہونے والوں کے لواحقین کے غم میں برابر کے شریک ہیں، وزیراعظم نوازشریف نے پنجاب حکومت اور آئی جی پنجاب سے واقع کی تفتیشی رپورٹ طلب کرلی۔

وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے ملتان واقعے پر انتہائی دکھ کا اظہار کیا ہے، وزیراعلیٰ پنجاب نے اسپتال انتظامیہ کو بھگدڑ کے باعث زخمی اور متاثر ہونے والے افراد کو ہر ممکن بہترین طبی امداد فراہم کرنے کی ہدایت کی ہے۔

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے ملتان واقع پرشدید دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ جلسے میں توقع سے زیادہ لوگ آئے انتظامات ناکافی تھے۔

ملتان واقع پر انسانی جانوں کے ضیاع پر صدر ممنون حسین اور وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان نے نے بھی گہرے دکھ کا اظہار کیا ہے ۔
متحد ہ قومی موومنٹ کے قائد الطاف حسین نے ملتان میں پاکستان تحریک انصاف کے جلسے کے اختتام کے بعد حسین آگاہی چوک کے قریب اچانک بھگڈر مچنے کے واقعے کے نتیجے میں کچل کردم گھوٹنے سے8افراد کے ہلاک اورخواتین اورمعصوم بچوں سمیت متعدد کے افرادکے زخمی ہونے پر گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار کیا ہے، الطاف حسین نے دلی ہمدردی کا اظہار کرتے ہوئے کہاکہ دکھ اورافسوس کی اس گھڑی میں مجھ سمیت ایم کیوایم کے تمام کارکنان آپ کے غم میں برابرکے شریک ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں