The news is by your side.

Advertisement

ملتان :ضمنی الیکشن، ضابطہ اخلاق کی دھجیاں اڑادی گئیں

ملتان: ملتان میں پی پی ایک سو چھیانوے کے ضمنی انتخابات میں پولنگ کا عمل جاری ہے۔

ضمنی الیکشن میں ضابطہ اخلاق کی دھجیاں اڑادی گئیں، لیگی میدوار نے حامیوں کے جھرمٹ میں ووٹ کاسٹ کیا،خلاف ورزیوں کا نوٹس نہ لینے پر پی ٹی آئی نے گو نواز گو کے نعرے لگادیئے۔

۔ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کرتے ہوئے مسلم لیگ ن کے امیدوار رانا محمود الحسن ریلی کیساتھ ووت ڈالنے پہنچ گئے، رانا محمود الحسن ووٹ دیکھا دیکھا کر بیلٹ بوکس میں ڈالا اور ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کھلے عام کرتے رہے۔

ن لیگ کے رہنما کے ہمراہ ٓآئے ساتھی بھی ووٹ دکھا دکھا کہ کاسٹ کرتے رہے اور کوئی روکنے ٹوکنے والا نہیں تھا، ضابطہ اخلاق کے مطابق کوئی بھی ووٹر مہر لگانے کے بعد ووٹ نہیں دیکھا سکتا۔

 تحریکِ انصاف کی خاتون رہنماء نےالزام لگایا کہ حکومت الیکشن میں مداخلت کر رہی ہے، کوئی سننے والا نہیں، تبدیلی کے متوالوں کا کہنا ہےکہ حکمران جماعت کے لوگ من مانی کررہے ہیں یہی سب کرنا تھا تو الیکشن کیوں کروایا۔

پی ٹی آئی کارکنان نے مطالبہ کیا کہ الیکشن کمیشن ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزیوں کا نوٹس لے۔

دوسری جاںب ملتان کے ضمنی انتخاب میں تحریک انصاف کے حامیوں نے انتخابی قوانین کی دھیجاں اڑادیں، ووٹ ڈالا، موبائل سے تصویر لی اورسوشل میڈیا پر اپ لوڈ کردی۔

پی پی ایک سو چھیانوے کےضمنی معرکے میں انتظامیہ کے دعوے دھرے رہ گئے، اہلکاروں کی موجودگی میں موبائل فون کے ساتھ پولنگ بوتھ گئے۔انتخابی نشان پر ٹھپہ لگایا ، تصویریں لے کر سوشل میڈیا ڈال دی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں