The news is by your side.

Advertisement

ملک بھرمیں سیلاب: سندھ میں 9 لاکھ کیوسک کا سیلابی ریلا

سکھر: سندھ میں سیلاب نے تباہی مچادی ہے، پانی کا دباؤ نو لاکھ کیوسک تک پہنچنے کا امکان ہے جبکہ پنجاب اورخیبر پختونخواہ کے علاقے بھی سیلاب کی زد میں آگئے۔

سندھ میں سیلاب


سندھ میں آبپاشی ماہرین نے پانچ لاکھ کیوسک کاریلہ گزرنے کا خدشہ ظاہرکیا تھا مگر ریلاساڑھے سات لاکھ کیوسک سے بھی تجاوزکرگیا۔

گدو کے مقام پراونچے درجے کے سیلاب نے کچے کےعلاقوں سےہزاروں افراد کو بے گھر کردیا جبکہ سیکڑوں ایکڑاراضی پرفصلیں بہہ گئیں۔

flood

دوسری جانب خیرپورمیں 10 سے زائد افراد سیلاب کی نذرہوگئے، سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں امدادی سرگرمیاں نہ ہونے کے برابر ہیں اورمتاثرین اپنی مدد آپ کے تحت محفوظ مقامات پرمنتقل ہورہے ہیںَ

سکھربیراج کےمقام پر بھی پانی کی سطح بلند ہونے لگی ہے اور سیلابی ریلے سےکچےکےدیہات مکمل طورپرزیرآب آگئے ہیں جس کے سبب ہزاروں افراد بے گھرہوگئے۔

flood

پنجاب میں سیلاب


پنجاب میں بھی سیلاب کی تباہ کاریاں تا حال جاری ہیں اورکئی مقامات پر پانی کے بہاؤ میں اضافے سے بستیاں زیرآب آگیئں جس کے سبب معمولاتِ زندگی درہم برہم ہوکر رہ گئے۔

مظفر گڑھ کے علاقے رنگ پور میں کوہ سلیمان پر ہونے والی بارشوں کے سبب آنے والےسیلابی ریلے نے کئی بستیاں اجاڑدیں، فصلیں اور مال مویشی سیلاب کی نذرہو گئےاور متاثرین کا کوئی پرسان حال نہیں ہے۔

flood

ترجمان پی ڈی ایم اے کے مطابق دریائے سندھ میں کالاباغ کے مقام پر پانچ لاکھ کیوسک کا سیلابی ریلا گزرنے کا امکان ہے جبکہ لاہور میں چشمہ کے مقام پر پانچ لاکھ اکتالیس ہزار چھ سو پینسٹھ کیوسک پانی کا ریلا گذرہا ہے۔

تونسہ کے مقام پر پانی کا بہاؤ چارلاکھ ستتر ہزارچارسواکسٹھ کیوسک ہے یہاں درمیانی درجے کے سیلاب سے کئی بستیاں زیر آب آگئیں ہیں۔

خیبرپختونخواہ میں سیلاب


نوشہرہ کے مقام پر پانی ایک لاکھ پینسٹھ ہزار آٹھ سو کیوسک ہے ، یہاں اونچے درجے کے سیلاب سے سینکڑوں خاندان بے گھر ہوگئے ہیں۔

flood

چترال میں بھی سیلاب کی تباہ کاریاں جاری ہیں اورامداد کے منتظر متاثرین کھلے آسمان تلےرہنے پرمجبور ہیں۔ متاثرین کے گھر ، مال، مویشی اورکھڑی فصلیں سیلاب کے نذر ہوگئے ہیں۔

چارسدہ میں کیمپ کرونا سے متصل علاقے حالیہ سیلاب کے باعث بری طرح متاثر ہوئے ہیں جبکہ فصلوں کو بھی نقصان پہنچا ہے۔

flood

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں