The news is by your side.

Advertisement

اگلی مردم شماری وخانہ شماری مارچ2016 میں ہوگی، وزیراعظم

اسلام آباد: مشترکہ مفادات کونسل نے ملک بھر میں چھٹی مردم اور خانہ شماری مارچ 2016 میں بیک وقت کرانے کی منظوری دے دی ہے۔

مشترکہ مفادات کونسل کا اجلاس وزیراعظم نواز شریف کی صدارت میں ہوا اجلاس میں سندھ پنجاب اور کے پی کے کے وزرائے اعلی شریک ہوئے بلوچستان کے وزیراعلی بیرون ملک ہو نے کے باعث اجلاس میں شریک نہ ہو سکے اجلاس مین فیصلہ کیا گیا کہ مردم اور خانہ شماری کے لیئے فوج کا تعاون حاصل کیا جائے گا اخراجات صوبے مساوی بنیاد پر بر داشت کریں گے صوبوں کو ہدایت کی گئی کہ اٹھارویں ترمیم کے بعد وفاقی ملازمین کی صوبوں کو منتقلی کے لیئے قوائد تیار کیئے جائیں۔

 اجلاس کو بتایا گیا کہ توانائی بچت پالیسی 2014بل مکمل ہو چکا ہے جسے جلد پارلیمنٹ میں منظوری کے لیئے پیش کیا جائے گا اجلاس نے پاور جنریشن پالیسی 2015کی بھی اصولی منظوری دے دی اجلا سمیں فیصلہ کیا گیا کہ وزارت پانی و بجلی اسٹیک ہولڈرز کے اعتراضات دور کرے گی۔

کونسل نے پاکستان آئل رولز کی بھی منظوری دی جس سے موجودہ 1971کے قوائد ختم ہو جائیں گے مشترکہ مفادات کونسل نے پاکستان حلال اتھارٹی کے قیام کے ڈرافٹ بل کی بھی منظوری دی اجلاس نے پٹرولیم پالیسی 2009اور 2012میں ترمیم کی بھی منظوری دی۔

وزیراعظم نے اجلاس میں حکومتی اداروں کی نجکاری کے لیئے قائم کی گئی ریگولیٹری اتھارٹیز کی ورکنگ میں ناکامی پر بر ہمی کا اظہار کیا ایچ ای سی کی ورکنگ سے متعلق وزیر منصوبہ بندی کی سربراہی میں کمیٹی قائم کر دی گئی۔

 اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ چشمہ رائیٹ بنک کینال کی تعمیر سے متعلق وزارت پانی و بجلی کے پی کے حکومت سے رابطہ کرے گی وزیراعظم سے پنجاب ،سندھ اور کے پی کے کے وزرائے اعلی نے بھی ملاقات کی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں