site
stats
پاکستان

ملک میں اگلے ہفتے سے مون سون بارشوں کا امکان

اسلام آباد:  محکمہ موسمیات نے آئندہ ہفتے سے ملک کے مختلف علاقوں میں مون سون بارشوں کی پیش گوئی کی ہے، جس سے گرمی میں کمی اور موسم خوشگوار ہونے کی توقع ہے، پیر سے بدھ کے دوران سندھ کے اکثر مقامات پر گرج چمک اور تیز ہواؤں کیساتھ بارش کا امکان ہے جبکہ پنجاب، خیبر پختونخواہ ، مشرقی بلوچستان اور کشمیرمیں کہیں کہیں بارش کا امکان ہے۔

گرمی نے شہریوں کا براحال کردیا ہے ، ایسے میں محکمہ موسمیات نے دی نوید سنائی ہے کہ آئندہ ہفتے ملک کے مختلف علاقوں میں مون سون کی بارشوں کا امکان ہے، جس سے  موسم خوشگوار ہوگا اور گرمی کی شدت میں کمی ہوگی۔

محمکہ موسمیات کا کہنا ہے کہ آئندہ چوبیس گھنٹوں کے دوران ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم گرم اور مرطوب رہے گا، سندھ ،پنجاب ،خیبرپختوانخوہ اور گلگت بلتستان کے بعض مقامات پر تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے ۔ موسم کا حال بتانے والوں کا کہنا ہے کہ بارش برسانے والا سسٹم گرمی سے بے حال لاہوریوں کیلئے خوشخبری کا باعث بنے گا۔

گزشتہ 24گھنٹوں کے دوران ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم گرم اور مرطوب رہا۔ تاہم حیدر آباد، ژوب ،قلات، کوئٹہ، مالاکنڈڈویژن کشمیر اور گلگت بلتستان میں چند مقاما ت پر تیز ہواؤں اور گر ج چمک کیساتھ بارش ہوئی۔سب سے زیادہ بارش مٹھی میں 25ملی میٹر جبکہ بارکھان 19، ژوب 16، خضدار 05، استور، مالم جبہ، پٹن 02، مظفر آباد اور گوپس01ملی میٹر ریکارڈ کی گئی۔گزشتہ روز ملک میں سب سے زیادہ درجہ حرارت لسبیلا اور دادومیں41ڈگری سینٹی گریڈجبکہ سبی،نوکنڈی اوردالبندین میں40 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top