The news is by your side.

Advertisement

ملک میں حقیقی تبدیلی صرف ایم کیوایم ہی لائے گی ، الطاف حسین

کراچی: ایم کیوایم کے قائد الطاف حسین نے کہا ہے کہ بیرسٹر سیف کا سینیٹر بننا ثابت کرتا ہے کہ ایم کیوایم کسی تعصب پر یقین نہیں رکھتی ، ملک میں حقیقی تبدیلی صرف ایم کیوایم ہی کے ذریعے آئے گی۔

نائن زیرو پر کارکنان سے خطاب میں متحدہ قومی موومنٹ کے قائد الطاف حسین نے  کہا کہ ہم پر جھوٹے الزامات لگائے گئے،ہمیں پٹھانوں سندھیوں بلوچوں کا دشمن کہا گیا،جھوٹے الزامات لگا کر جیلوں میں بند کیا گیا،ہمارےخلاف جھوٹی کہانیاں بنائی گئیں اورسازشیں کی گئیں،لیکن ہم کسی بھی حال میں مایوس نہیں ہوئے،حق پرستی کا پیغام ملک کے کونے کونے میں پہنچائیں گے۔

الطاف حسین نے کہا کہ ایم کیو ایم ہی وہ جماعت ہے جو اسٹیٹس کو کی مخالف ہے،گھریلو خاتون کا سینیٹر بننا ہماری فراخ دلی ہے،ایم یو ایم ملک میں انقلابی تبدیلی لائے گی، نگہت مرزا نے کہا کہ ہم کوئی ایسا کام نہیں کرنا چاہتے جس سے الطاف حسین کو ٹھیس پہنچے، کسی بھی مشکل سے منہ نہیں موڑیں گے۔

بیریسٹر سیف نے کہا کہ ایم کیو ایم کے خلاف پھیلائے گئے پروپیگنڈے ختم ہو جائیں گے،الطاف حسین کے اعتماد پر پورا اتروں گا۔

متحدہ قومی موومنٹ کے قائد الطاف حسین نے بلامقابلہ سینیٹر منتخب ہونے پر نگہت مرزا اور بیرسٹر سیف اور کارکنان کو مبارکباد دی ہے، الطاف حسین کہتے ہیں ایم کیو ایم ہی وہ جماعت ہے جو اسٹیٹس کو کی مخالف ہے،ایم کیو ایم ہی ملک میں انقلابی تبدیلی لائے گی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں