site
stats
پاکستان

مولانا فضل الرحمان کا آصف زرداری سےیمن کی صورتحال پر تبادلہ خیال

کراچی : جمعیت علمائے اسلام کے امیر مولانا فضل الرحمان نے سابق صدر آصف علی زرداری سے ملاقات کی ہےجس میں قومی اور سیاسی امور سمت یمن کی صورتحال پر بات چیت کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق جمعیت علمائے اسلام کے امیر مولانا فضل الرحمان نے پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف زرداری سے ملاقات کی۔

ملاقات میں دونوں رہنماؤں نے قومی سیاسی معاملات اور موجودہ صورتحال پر تبادلہ خیال کیا۔ اس موقع پر انہوں نے مشرق وسطیٰ کی تیزی سے بگڑتی ہوئی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا جس میں حکومت پاکستان کے موقف بھی زیر غور آیا۔

پاکستان پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری نے کہا کہ وہ یمن کی صورتحال پر سیاسی اور مذہبی جماعتوں سے مشاور ت کریں گے۔

کراچی میں جمعیت علمائے اسلام ف کے سربراہ مولانافضل الرحمان نے بلاول ہاؤس کراچی میں سابق صدر اور پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین سے ملاقات کی جس میں موجودہ ملکی  اور مشرق وسطیٰ کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

بلاول ہاؤس کے ترجمان کے مطابق سابق صدر آصف علی زرداری کا مولانا فضل الرحمن سے کہنا تھا کہ وہ یمن کی صورتحال پر سیاسی و مذہبی جماعتوں سے مشاورت کریں گے۔

پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین نے حکومت سے مطالبہ کیا کہ وہ یمن میں پھنسے ہوئے پاکستانیوں کی واپسی کو یقینی بنائیں اور اس سلسلے میں ہنگامی اقدامات کیے جائیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top