پانچویں کلاس تک اسکول پڑھا، میرا -
The news is by your side.

Advertisement

پانچویں کلاس تک اسکول پڑھا، میرا

کراچی: اے آروائی نیوز کے مارننگ شو میں بھی صنم بلوچ سے دل کی باتیں کیں، میرا نے مارننگ شو میں اپنی کہانی  سنادی۔

تنازعات پر میرا کا کہنا تھا کہ سیاستدانوں کی طرح اپنی صفائی نہیں دے سکتی، میرا نے شکوہ کیا کہ غلط اردو بولنے پر کوئی نہیں ٹوکتا مگر میری غلط انگریزی پر باتیں بنائیں۔

میرا نے یہ بھی بتایا کہ پانچویں کلاس تک اسکول پڑھا پھر میں نے شوبز میں کام شروع کردیا ، اسی لئے انگلش میں تھوڑی پرابلم ہے۔ میرا کا کہنا تھا کہ میں اب تک فلم انڈسٹری میں کام کررہی، وینا اور ریما کی شادی ہوگئی اور وہ باہر چلی گئی۔

انھوں نے کہا کہ میں نے اسپتال کا پروجیکٹ شروع کیا ، انڈیا اور پاکستان میں پہلے کسی نے اس بارے میں نہیں سوچا ، میں نے اسپتال کیلئے فنڈز ریزنگ کی ، امریکہ جاکر شوز کئے، اسپتال پروجیکٹ میں وقار علی نے بہت تعاون کیا،امریکہ میں ڈاکٹر اسد اور انکی اہلیہ نے بھی بہت تعاون کیا لیکن جب میڈیا پر اس طرح کی باتیں آتی ہیں تو پریشان ہوجاتے ہیں۔

انھوں نے بتایا کہ مجھے بگ باس سے تین سے چار بار آفر آئی پر میں نے انکار کردیا کیونکہ جو وہ چاہتے میں نہیں کرسکتی۔

میرا نے کہا کہ میں کچھ جان بوجھ کر کچھ نہیں کرتی اب پاکستانی اداکارہ ماہرہ خان بھارت گئی وہاں انھیں دھمکیاں مل رہی ہے تو کیا وہ یہ جان بوجھ کر کر رہی ہے۔

میرا کا انگلش بولنے کے حوالے سے کہا کہ برطانیہ میں انگلش بولنےکا انداز الگ ہیں اور امریکہ میں انگلش الگ انداز میں پولی جاتی ہییں ۔ میں انگلش بولتی ہو تو لوگ اسکو خبر بنانے کیلئےغلط انداز میں پیش کرتے ہیں۔

میرا کا شادی  سے متعلق کہنا تھا کہ کوئی مجھ سے شادی ہی نہیں کرتا ، جب بارات کا وقت آتا ہے تو سب بھاگ جاتے ہیں۔

انکا کہنا تھا کہ بھارت جاکر ایکٹنگ اور ڈانس کی کلاسز لیتی ہوں، میں نے ہندی ، انگلش سیکھی، میرا کا کہنا تھا کہ میں کیسی بھی بات کی صفائی دینا ضروری نہیں سمجھتی، میری اپنی فیملی ہے، اللہ نے مجھے بہت کچھ دیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں