میچ ہار گئے پھر بھی بہت کچھ حاصل کیا ، عمران خان -
The news is by your side.

Advertisement

میچ ہار گئے پھر بھی بہت کچھ حاصل کیا ، عمران خان

اسلام آباد: عمران خان نے کہا ہے کہ جوڈیشل کمیشن کی رپورٹ تسلیم کرتے ہیں، میچ ہار گئے لیکن پھر بھی بہت کچھ حاصل کر لیا۔

پارٹی قیادت سے مشاورت کے بعد پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ کمیشن کی رپورٹ سے پتہ چلتا ہے کہ پاکستان بدل رہا ہے۔

 عمران خان نے بتایا کہ دو سال ضائع نہیں ہوئے،بلکہ عوامی شعور میں اضافہ ہوا کپتان کا یہ دعویٰ بھی تھا کہ جوڈیشل کمیشن نے انکا مطالبہ درست تسلیم کرلیا۔

 انہوں نے کہا کہ جوڈیشل کمیشن سے عوام کو فارم پندرہ کی افادیت پتہ چلی ساتھ ساتھ عمران خان نے یہ بھی تسلیم کیا کہ انہیں جوڈیشل کمیشن سے توقعات زیادہ تھیں ، لیکن رپورٹ سے انہیں دکھ بھی ملا لیکن یہ نئے پاکستان کی جدو جہد ہے۔

عمران خان کا اسمبلیوں کو جائز تسلیم کرتے ہوئے کہنا تھا کہ اب اسمبلی میں جائیں گے، خیبر پختونخوا میں پارٹی کو مضبوط کریں گے ۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ انہیں معافی مانگنے کی ضرورت نہیں ، معافی نواز شریف کو مانگنی چاہیئے انہوں نے کہا کہ جوڈیشل کمیشن کی رپورٹ سے الیکشن کمیشن کی نا اہلی سامنے آگئی ہے ، اس نے ڈھائی کروڑ اضافی ووٹ کیسے نظر انداز کئے، الیکش کمیشن کے تمام ارکان کو استعفی دے دینا چاہیئے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ جوڈٰیشل کمیشن نےبہترین کام کیا، وہ اس کی تعریف کرتے ہیں،چیف جسٹس کو ایک ایک بات یاد تھی، جس کا انہوں نے اظہار بھی کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں