site
stats
اہم ترین

میں نے کوئی دھمکی نہیں دی دھمکی تو عمران خان نے دی تھی، الطاف حسین

کراچی: الطاف حسین کا کہنا ہے کہ انہوں نے کوئی دھمکی نہیں دی، دھمکی تو عمران خان نے دی، نائن زیرو پر چھاپہ مارنے پر اعتراض نہیں، ایم کیو ایم میں کوئی عسکری ونگ نہیں۔

ایم کیو ایم کے اکتیسویں یوم تاسیس کے موقع پر متحدہ قومی مومنٹ کے قائد الطاف حسین کا کہناتھا کہ ملک میں ایک غریبوں کا اور دوسرا امیروں کانظام ہے، آئین وقانون کااطلاق اورآئین کی تمام شقیں صرف غریبوں پرلاگو ہیں۔

انہوں نے کہا کہ میرے سوا تمام سیاستدان اسٹیٹس کو برقرار رکھنا چاہتے ہیں، ایم کیوایم غریب اورمتوسط طبقےسےتعلق رکھنےوالی واحد جماعت ہے میں ایک نظام کی جدوجہد کررہا ہوں جس کااطلاق امیر، غریب دونوں پرہو، سیاست دانوں نےکروڑوں روپے کے قرضے لیےاورمعاف کرائے۔سندھ میں کاروکاری کےنام پرماری جانےوالی خواتین کےملزمان کوکبھی سزاہوئی، کسی جاگیردارکوآج تک سزا ہوتےہوئے نہیں دیکھاہے۔

الطاف حسین نے کہا کہ میرے گھرچھاپا مارنا تھا تو مجسٹریٹ سےسرچ وارنٹ لےکرآتے، نائن زیروکوئی کعبہ یامدینہ نہیں ایک لیڈرکی رہائشگاہ ہے، مجھےنائن زیروپرچھاپامارنےپرکوئی اعتراض نہیں, میرے گھرسرچ وارنٹ لےکرآتےاورمیری بہن کےگھربھی سرچ وارنٹ لیکرآتے۔

الطاف حسین کا کہنا ہے کہ انہوں نے کوئی دھمکی نہیں دی، دھمکی تو عمران خان نے دی ،تقریر کا متن حکومت جہاں چاہے لے جائے،میں نے دھمکی دی ہی نہیں، یہ نہ سمجھیں کہ میں فوج کے ساتھ لڑنا چاہتا ہوں، فوج میری ہے اور میں فوج کا ہوں۔

ان کا کہنا تھا کہ ن لیگ کے لیڈرز، گلوبٹ کی پرورش کرنے والوں کو کیا ہار ڈالنے چاہییں؟ کیافضل الرحمان کی گاڑی میں اسلحہ ہوتا ہے یانہیں؟ مذہبی رہنماؤں کااسلحے سے کیا تعلق، وہ بھی اسلحہ لےکرچلتےہیں، عمران خان اوردیگرسیاست دان اسلحہ رکھیں توجائزہے؟ ہمارےپاس کوئی عسکری ونگ نہیں۔انہوں نے سوال کیا کہ جماعت اسلامی والوں کےگھروں سےطالبان کےلوگ نکلےیامتحدہ والوں کے لوگ نکلے تھے۔

ان کا کہنا تھا کہ آپریشن ضرب عضب کی حمایت میں ایم کیوایم نےکراچی میں ملین ریلی نکالی، دہشتگردوں کے خلاف فوج کے شانہ بشانہ لڑنے کو تیار ہوں، یہ نہ سمجھیں کہ میں فوج کے ساتھ لڑنا چاہتا ہوں، فوج میرے وطن کی محافظ ہے،ہاں ان کی وکالت کرتاہوں، فوج کی وجہ سے ہی اب بھی ملک بچا ہوا ہے، اگر الطاف حسین کیخلاف مقدمہ چلا تو عمران خان کیخلاف بھی چلے گا

الطاف حسین نے آخر میں کارکنان کو وصیت کرتے ہوئے کہا کہ ہمارےدرمیان جرائم پیشہ افرادکےلیےکوئی جگہ نہیں، انہوں نے کہا میں ماردیا جاؤں یا پھانسی لگادیا جاؤں تو تحریک کا مشن ختم نہ کرنا،میرے برطانیہ میں بھی بہت دشمن ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top