نئے سال کی آمد ،نیویارک ٹائمز اسکوائر پر نئے سال2014 کا استقبال -
The news is by your side.

Advertisement

نئے سال کی آمد ،نیویارک ٹائمز اسکوائر پر نئے سال2014 کا استقبال

نئے سال کو خوش آمدید کہنے کے لئے دنیا بھر میں جشن منایا گیا، نیویارک کے ٹائمز اسکوائر میں لاکھوں افراد نے جمع ہوکر نئے دوہزار چودہ کا استقبال کیا، پوری دنیا میں شاندار آتشبازی نے رات میں بھی دن کا سماں باندھ دیا۔

مختلف ملکوں میں گھڑی کی سوئیوں نے جیسے ہی بارہ کے ہندسے کو چھوا، سال دوہزار چودہ کا آغاز ہوگیا، لوگوں کے چہرے خوشی سے جگمگا اٹھے اور رنگ و نورکا سیلاب امڈ آیا، نیو یارک میں نئے سال کا استقبال روایتی طور پر ٹائمزاسکوائر میں الٹی گنتی سے شروع کیا گیا، جس کے بعد آتشبازی کا شاندار مظاہرہ ہوا، جسے دیکھنے کے لئے لاکھوں افراد جمع تھے۔

دبئی میں آتش بازی کا نیا ریکارڈ بنا، جہاں برج خلیفہ سمیت پام جمیرا میں چھ منٹ کے دوران چار سو مقامات پر چار لاکھ فائر ورکس استعمال کئے گئے، سال نو کی تقریبات کا سب سے پہلے آغاز نیوزی لینڈ کے شہر آکلینڈ کے اسکائے ٹاور پر شاندارآتشبازی سے شروع ہوا۔

آسٹریلیا کے سڈنی ہاربر اور جرمنی کے شہربرلن میں دو ہزار چودہ کا استقبال اس اندازسے کیا گیا کہ آسمان پر رنگوں کی بہاریں تھیں، رنگارنگ تقریب اور آتش بازی کا دلکش مظاہرے نے دیکھنے والوں کو مسحور کردیا، جاپان میں نئے سال کی آمد پرگھنٹیاں بجائی گئیں اور دعائیہ تقریبات منقعد کی گئیں۔

چین میں بھی لوگوں نے نئے سال کو نئی امنگوں کے ساتھ خوش آمدید کہا، ہانگ کانگ ، شنگھائی اور دیگر شہروں میں سال نو کی آمد پر آتش بازی کے خوبصورت مظاہرے کیے گئے، سال 2014 کا استقبال برطانیہ میں شاندار انداز میں کیا گیا، لندن کے بیگ بین نے جیسے ہی 12 بجائے، آسمان پر رنگ اور روشنیوں کا سیلاب امڈ آیا۔

روس کے دارالحکومت ماسکو کے ریڈ اسکوائر پر بھی ہزاروں لوگ نئے سال کا جشن منانے اکٹھا ہوئے، یونان میں بھی شدید سردی کے باوجود شہریوں سال نو کا جشن بھرپور انداز میں منایا، ہانگ کانگ کے وکٹوریہ ہاربر پر ہونے والی آتش بازی کو دیکھنے کے لیے ہزاروں افراد جمع ہوئے جبکہ برازیل میں ریو ڈی جنیرو کے کوپا کبانا کے مشہور بیچ پر بیس لاکھ افراد نے نئے سال کو خوش آمدید کہا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں