The news is by your side.

Advertisement

نظیر بھٹو نے ایک مخصوص ذہنیت کے خلاف جنگ کی، آصف علی زرداری

سابق صدر اور پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری نے کہا کہ محترمہ بے نظیر بھٹو نے ایک مخصوص ذہنیت کے خلاف جنگ کی جس کے باعث ان کی جان گئی اور ہم بھی شہید بینظیر بھٹو کے اس فلسفہ پر عمل کر رہے ہیں۔

نوڈیرو ہاؤس میں محکمہ وومین ڈولپمینٹ کی جانب سے شہید بینظیر بھٹو وومین ایکسیلینس ایوارڈ تقسیم کرنے والی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ پیپلزپارٹی کی حکومت نے 60 ہزار ایکڑ زمین بے زمین خواتین ہاریوں میں تقسیم کی اور مزید بھی کرینگے۔ انہوں نے وزیر اعلی سندہ کو ہدایت کی جلد سندھ میں سندھ وومین بئنک کا قیام عمل میں لائے جس کے تحت خواتین کو قرضے دئے جائیں تا کہ وہ معاشی طور پر مضبوط ہوسکیں۔

انہوں نے کہا کہ محکمہ وومین ڈولپمینٹ کا بجیٹ 120 ملین سے بڑھا کر 260 ملین کرنے کے لئے بھی وزیراعلی سندھ کو ہدایت دے دی ہے۔ تقریب میں آصف علی زرداری نے مختلف شعبوں میں خدمات سرانجام دینے والی دس خواتین میں شہید بینظیر بھٹووومین ایکسیلینس ایوارڈ تقسیم کئے، جن میں ترکی کی خاتون اول، آذربائیجان کی خاتوں اول،گلوکارہ عابدہ پروین، ڈرامہ نویس فاطمہ ثریا بجیا، نورالہدی شاہ، ایم این اے فریال تالپر، بلقیس ایدھی، نادرہ پنجوانی، پروین قائمخانی اور دیگر شامل تھیں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں