site
stats
انفوٹینمنٹ

وائبر نفسیاتی مسائل کا بڑا سبب

 ایسا لگتا ہے جیسے مستقبل میں لاکھوں افراد موبائل فون پر جدید سوشل میڈیا  وائبر، وی چیٹ، ٹینگو وغیرہ کے استعمال سے نفسیاتی مسائل کا شکار ہوجائیں گے، وائبر کے استعمال کے فوائد کے متعدد دلائل ہیں، جن میں دوستوں ،رشتہ داروں اور فیملی سے رابطہ کرنا شامل ہے لیکن یہ سوشل میڈیا نفسیاتی مسائل کا بڑا سبب ہے۔

کہا جا رہا ہے کہ جدید ٹیکنالوجی اپنی جدت کے ساتھ ساتھ جدید مشکلات کا باعث بھی بنتی ہے، موبائل فون پر استعمال ہونے والے وائبر اور اس طرح کے دوسرے سوشل میڈیا مشکلات میں اضافہ بھی کرسکتے ہیں۔

سوشل میڈیا بالخصوص وائبر کا غیرضروری اور بے انتہاء استعمال روح اور بدن پر بہت زیادہ برا اثر ڈالتا ہے، جو لوگ جتنا زیادہ اسے استعمال کریں گے اپنی روزمرہ کی سرگرمیوں میں بدبینی اور افسردگی کا شکار ہوجاتے ہیں، اسی طرح یہ لوگ وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ اپنی زندگی سے مکمل طور پر ناامید ہوجاتے ہیں۔

سوشل میڈیا کا بے انتہاء استعمال کے نقصانات میں افسردگی، ناامیدی بھی ہیں، افسوسناک بات یہ ہے کہ آج کا انسان آن لائن ہونے کے نشے کی سب سے بڑی مصیبت میں مبتلا ہے۔

بہرحال موبائل فون پر سوشل میڈیا کے صحیح استعمال کے فوائد سے بھی چشم پوشی نہیں کی جاسکتی لیکن یہ نکتہ ہمیشہ یاد رکھنا چاہیئے کہ وائبر جیسے سوشل میڈیا سے موقع ومناسبت سے ہی اسفادہ کیا جانا چاہیئے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top