The news is by your side.

Advertisement

نوبل انعام سے بچوں کےحقوق کیلئےجدوجہدکی ہمت ملی، ملالہ یوسف زئی

برمینگھم: ملالہ یوسف زئی نے کہا ہے کہ نوبل انعام ملنےکایقین نہیں آرہا، بطورپاکستانی یہ اعزازملنےپرفخرہے۔

امن کے نوبل انعام حقدار پاکستانی شخصیت ملالہ یو سف زئی نے پریس کا نفرنس میں کہا کہ پا کستانی عوام دہشت گرد تنظیمو ں کو سخت نا پسند کرتے ہیں، انہو ں نے مزید کہاکہ مجھے نو بل انعام کی اطلا ع اسکو ل میں ملی۔ میں تمام کلاسسز لینے کے بعد اسکول سے روانہ ہو ئی۔ پاکستانی عوام دہشت گرد تنظیموں کیخلاف ہیں،  پاک بھارت سرحدی کشیدگی دونوں مما لک کیلئے بہتر نہیں، دونوں ممالک اپنی توجہ تعلیم پر مرکوز کریں۔

ملالہ یوسف زئی کا کہنا تھا کہ بھرپور تعاون پر میں اپنے والدین کا شکریہ ادا کرتی ہوں، میرے والد نے مجھے قید نہیں رکھا بلکہ تعلیم حاصل کرنے کیلئے آزادی دی، یہ صرف ایک ایوارڈ نہیں، مجھے اس سے یہ احساس ملا ہے کہ میں ایک آزاد لڑکی ہوں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان اور بھارت کو ایک ساتھ امن کا نوبل ایوارڈ دیا جانا امن اور محبت کا پیغام ہے، میں وزیر اعظم نواز شریف اور بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی سے درخواست کرتی ہوں کہ وہ یہ ایوارڈ دینے کے لئے ہونے والی تقریب میں شرکت کریں ، دونوں ممالک کے درمیان جاری حالیہ کشیدگی پر میری خواہش ہے کہ دونوں ممالک امن قائم کریں ، اپنی عوام کی بہتری کے لئے اقدامات کریں اور یہ دونوں ممالک مل کر بچوں کے لئے تعلیم کا حصول ممکن بنائیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں