site
stats
سندھ

واپڈا کی نجکاری، سندھ بھر میں دفاتر کی تالا بندی

سانگھڑ: واپڈا کی نجکاری کے خلاف واپڈا ہائڈرو لیبریونین کے چیئرمین شوکت قائم خانی کی سربراہی میں کھپرو کے حیسکو آفیس کی تالا بند کر کے احتجاجی ریلی نکالی گئی، جو شہید چوک پر پہنچ کر دھرنا دیا گیا اور گو نواز گو کے نعرے بھی لگائے گئے۔

مظاہرین میں تمام حیسکو کھپرو اور سندھ بھر کے لیبر یونین کے کارکنان شامل تھے۔ مظاہرین نے کہا کہ نواز حکومت غریب مزدوروں کی منہ سے روٹی چھیننا چاھتی ہے مرتے دم تک برداشت نہیں کریں گے۔ مظاہرین نے کہا کہ نواز حکومت اپنی کاروبار کے خاطر غریب لیبر مزدوروں بے روزگار کرنا چاہتی ہے اور ہم تمام کارکنان واپڈا کی نجکاری کے خلاف سینا تان کے کھڑی ہے واپڈا کی نجکاری کسی صورت میں بھی منظور نہیں کریں گے۔

انہوں مطالبہ کیا ہے کہ فورن نجکاری کے موخر کے واپڈا کی توڑ بھوڑ بند کی جائے دیگر صورت پورے ملک کے مزدور پارلیامنٹ ہاؤس کے سامنے دھرنا دیں گے اور پورے ملک کی بجلی بند کر دیں گے۔ اس موقع پر کارکنوں نے گو نواز گو کے نعرے بھی لگائے۔

دوسری جانب دادو میں بھی واپڈا کی ممکنہ نجکاری اور تقسیم کار کمپنیوں میں پرائیوٹ ملازمین کی بھرتیوں کے خلاف احتجاجی مظاہرہ کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ سکھر میں بھی واپڈا ہا ئیڈرو الیکٹر ک یو نین کی جا نب سے واپڈا کی نجکاری کے خلاف ببر لو پبائی کے پاس احتجاجی دھر نا دیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top