site
stats
اہم ترین

واہگہ بارڈر دھماکہ: سیاسی ومذہبی جماعتوں کی مذمت

لاہور: واہگہ بارڈر کے قریب ہونے والے خودکش دھماکے کی ملک بھر کی سیاسی ومذہبی جماعتوں کی جانب سے مذمتوں کا سلسلہ جاری ہے۔

واہگہ بارڈر پر ہونے والے خودکش حملے میں قیمتی انسانی جانوں کے ضیاع پر ملک بھر کی سیاسی و مذہبی جماعتوں کا مذمتوں کا سلسلہ جاری ہے، وزیر اعظم نواز شریف ،جانب سے خودکش حملے کی شدید الفاظ میں مذمت کی ہے، وزیر اعلی پنجاب ،وزیرداخلہ چوہدری نثار نے بھی واقعہ کی شدید مذمت کرتے ہوئے آئی جی پنجاب پولیس اور ڈی جی رینجرز سے واقعے کی رپورٹ طلب کرلی۔

پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹر طاہر القادری ،تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے بھی واقعہ کی شدید مذمت کی ہے، بلاول بھٹو زرداری ،آصف علی زرداری ،اور خورشید شاہ نے بھی واقعہ کی مذمت کرتے ہوئے حملے کو بزدالانہ کارروائی قرار دیا ہے، سابق صدر پرویز مشرف اور چوہدری برادران کی جانب سے بھی واقعہ کی مذمت کی ہے۔

جماعت اسلامی کے امیر سراج الحق ،جماعت الدعوہ کے سربراہ حافظ سعید اور ثروت اعجاز کی جانب سے دھماکے میں قیمتی انسانی جانوں کے ضپاع پر افسوس کا اظہار کیا۔۔گورنر کے پی کے ،گورنر گلگت بلتستان کی نے بھی خودکش حملے کی شدید مذمت کی ہے، ایم کیوایم کے قائدالطاف حسین نےواہگہ بارڈرپرخودکش حملے کی مذمت کرتے ہوئے جانی نقصان پرافسوس کااظہارکیاہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top