site
stats
کھیل

ورلڈکپ:افغانستان کی پہلی فتح، اسکاٹ لینڈ کو ہرادیا

 ڈنیڈن: افغانستان کی ورلڈکپ میں پہلی فتح حاصل کرلی، افغانستان نے اسکاٹ لینڈ کو سنسنی خیز  مقابلے کے بعد ایک وکٹ سے ہرادیا۔

نیوزی لینڈ کے شہر ڈنیڈن میں جاری پول اے کے میچ میں افغانستان نے اسکاٹ لینڈ کے خلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا،  اسکاٹ لینڈ نے افغانستان کو جیت کیلئے دوسوگیارہ رنز کا ہدف دیا تھا۔

فغانستان کو میچ کے شروع سے ہی نقصان اٹھانا پڑا، نوروز منگل سات رنز اور اصغر سٹانکزئی چار رنز ، محمد نبی ایک رن ، نجیب اللہ بنا کر آؤٹ ہوگئے جبکہ جاوید احمدی نے عمدہ بیٹنگ کرتے ہوئے 51 رنز بنائے، افغانستان نے 49.3 اوورز نو وکٹوں کے نقصان پر ہدف حاصل کرلیا۔

جب سمیع اللہ شنواری 96 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے تو اس وقت افغانستان کی آخری وکٹ باقی تھی اور اس کو جیتنے کے لیے 18 رنز درکار تھے لیکن افغانستان نے شاندار بیٹنگ کرتے ہوئے49.3  اوورز میں ہدف حاصل کرلیا ۔

اس سے قبل اسکاٹ لینڈ  کی جانب سے میچن اور ماجن اکتیس اکتیس رنز بناکر نمایاں بیٹسمین رہے جبکہ الزڈیئر ایونز نے 28 رنز اور کوٹزر اور بیرنگٹن نے 25 رنز، مومسن نے 23، میتھیو کراس نے 15، گارڈنر نے 5 اور وارڈلو اور ہاروی نے ایک ایک رنز بنائے۔

افغانستان کی جانب سے شاہ پور زدران نے چارجبکہ دولت زدران نے تین وکٹیں حاصل کیں۔

یاد رہے دونوں ٹیمیں آج اپنا تیسرا میچ کھیل رہی ہیں اور اب تک کوئی بھی ٹیم میچ جیت کر پوائنٹ حاصل کرنے میں کامیاب نہیں ہوئی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top