The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ: انگلینڈ کی 276 رنز کے تعاقب میں بیٹنگ جاری

ایڈیلیڈ : ایڈیلیڈ : کرکٹ ورلڈ کپ میں آج انگلینڈ اور بنگلہ دیش اہم مقابلے میں مدِمقابل ہیں۔

میچ میں بنگلہ دیش نے انگلینڈ کے خلاف مقررہ 50 اوورز میں سات وکٹوں کے نقصان پر 275 رنز بنائے ہیں، ورلڈ کپ کے اہم میچ میں بنگلہ دیش کے دو سو چھیہتر رنز کے ہدف کے تعاقب میں انگلینڈ کی بیٹنگ جاری ہے۔

انگلینڈ نے 21 اوورز میں دو وکٹوں کے نقصان پر 101 رنز بنالئے ہیں، ایئن بیل نے 66 گیندوں میں سات چوکوں کی مدد نصف سنچری مکمل کی۔

انگلینڈ کی پہلی وکٹ اس وقت گری ، جب ایئن بیل نے معین علی کی کال پر رن بنانے سے انکار کیا اور معین علی 19 رنز بنا کر رن آؤٹ ہو گئے۔

انگلینڈ دوسرے کھلاڑی ایلکس ہیلز کو 27 رنز پر مرتضیٰ نے آوٹ کیا۔

ایڈیلیڈ میں کھیلے جانے والے میچ کا ٹاس انگلینڈ نے جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا۔

بنگلہ دیش کا آغاز مایوس کن رہا، آٹھ کے مجموعی اسکور پر اوپنرز دھوکہ دے گئے، تیسری وکٹ کے لئے بنگلہ دیش کےکھلاڑیوں نے چھیاسی رنز کی شراکت قائم کی۔ سومیا سرکار چالیس رنزبناکر پویلین لوٹ گئے۔

محمود اللہ اور مشفیق نے شاندار کھیل پیش کیا، محمود اللہ نے سینچری اسکور کرتے ہوئے ایک سو تین رنز کی اننگز کھیلی جبکہ  مشفیق الرحیم نے نواسی رنزبنائے۔

بنگلہ دیش کی جانب سے محمود اللہ  ورلڈ کپ میں سنچری بنانے والے پہلے کھلاڑی بن گئے ہیں۔

بنگلہ دیش کے 261 کے مجموعی اسکور پر مشفیق آؤٹ ہوئے،مشفیق 77 گیندوں میں آٹھ چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 89 رنز بناکر آؤٹ ہوئے، صابر رحمان14 رنز بنا کر جارڈن کے ہاتھوں آؤٹ ہوئے۔

بنگلہ دیش نے مقررہ اوورز میں سات وکٹوں پر دو سو پجھتر رنز بنائے، بنگلہ دیش انگلینڈ کو ہراکر کوارٹرفائنل تک رسائی حاصل کرسکتا ہے۔

یہ میچ بنگلہ دیش کے لیے بہت اہمیت کا حامل ہے، بنگلہ دیش کو کوارٹر فائنل کے لیے کوالیفائی کرنے کے لیے صرف ایک جیت درکار ہے۔ تاہم بنگلہ دیش کا دوسرا میچ نیوزی لینڈ کے خلاف ہے اس لیے بنگلہ دیش کے لیے یہ میچ جیتنا ضروری ہے۔

انگلینڈ کو بنگلہ دیش اور اس کے افغانستان دونوں کو شکست دینی لازمی ہے تاکہ کوارٹر فائنل کے لیے کوالیفائی کر سکے۔

ورلڈ کپ میں بنگلہ ٹائیگرز نے اب تک چار میچ کھیلے جن میں سے دو جیتے، ایک ہارا اور ایک برابر رہا اورایک میچ بارش کے باعث نہ ہو سکا۔ جبکہ انگلش ٹیم نے بھی چار میچ کھیلے اور صرف ایک میچ جیتا اور تین ہارے ہیں۔ا

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں