site
stats
ورلڈ کپ 2015

ورلڈ کپ: بنگلہ دیش کی انگلینڈ کیخلاف بیٹنگ جاری

ایڈیلیڈ : کرکٹ ورلڈ کپ میں آج انگلینڈ اور بنگلہ دیش اہم مقابلے میں مدِمقابل ہیں۔

آسٹریلیا کے شہر ایڈیلیڈ میں ورلڈ کپ کے میچ میں انگلینڈ نے ٹاس جیت کر بنگلہ دیش کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی ۔

بنگلہ دیش کی  جانب سے محمود اللہ اور مشفیق الرحیم  وکٹ پر موجود ہیں، بنگلہ دیش نے 34 اوورز میں چار وکٹوں کے نقصان پر 156 رنز بنالئے ہیں۔

بنگلہ دیش کے اوپنرز ٹیم کو اچھا آغاز فراہم نہ کرسکے، بنگلہ دیش کی پہلی وکٹ پہلے اوور کی چوتھی گیند پر گر گئی، جب قیس دو رنز بنا کر اینڈرسن کا نشانہ بنے، جس کے بعد تیسرے اوور میں بنگلہ دیش کو ایک اور نقصان اٹھانا پڑا جب اینڈرسن نے تمیم اقبال کو آؤٹ کیا ، وہ 2رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

 سرکار  نے 52 گیندوں میں 40 رنز بنا کر جارڈن کے ہاتھوں آؤٹ ہوئے، معین علی نے چوتھی وکٹ اس وقت لی جب انھوں نے شکیب الحسن کو دو رنز پر آؤٹ کر دیا۔

محمود اللہ 104 گیندوں میں چار چوکوں اور دو چھکوں کی مدد سے 72 پر کھیل رہے ہیں، مشفیق نے 33 گیندوں میں 32 رنز بنائے ہیں۔ ان دونوں میں 57 رنز کی شراکت ہوگئی ہے۔

یہ میچ بنگلہ دیش کے لیے بہت اہمیت کا حامل ہے، بنگلہ دیش کو کوارٹر فائنل کے لیے کوالیفائی کرنے کے لیے صرف ایک جیت درکار ہے۔ تاہم بنگلہ دیش کا دوسرا میچ نیوزی لینڈ کے خلاف ہے اس لیے بنگلہ دیش کے لیے یہ میچ جیتنا ضروری ہے۔

انگلینڈ کو بنگلہ دیش اور اس کے افغانستان دونوں کو شکست دینی لازمی ہے تاکہ کوارٹر فائنل کے لیے کوالیفائی کر سکے۔

ورلڈ کپ میں بنگلہ ٹائیگرز نے اب تک چار میچ کھیلے جن میں سے دو جیتے، ایک ہارا اور ایک برابر رہا اورایک میچ بارش کے باعث نہ ہو سکا۔ جبکہ انگلش ٹیم نے بھی چار میچ کھیلے اور صرف ایک میچ جیتا اور تین ہارے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top